لاوروف: چندین کشور سعی دارند عضو بریکس شوند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи в Москве с министром иностранных дел Ирана Хоссейном Амиром Абдоллахияном
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи в Москве с министром иностранных дел Ирана Хоссейном Амиром Абдоллахияном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه: تقریباً 30 کشور می خواند به بریکس نزدیک شده روابط همکاری را برقرار نمایند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: حدود 32 کشور در تلاش برای نزدیک شدن به برجام و ایجاد مشارکت با این انجمن هستند.
Пресс-центр саммита БРИКС в Йоханнесбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2023
علاقه ای مقام های جمهوری افریقای مرکزی درباره ای عضویت در بریکس
"طبیعی است که در شرایطی که بریکس بر مبنای واقعاً دموکراتیک و بر مبنای احترام متقابل کار می کند، بسیاری از مردم می خواهند به آن نزدیک شوند. علاوه بر کشورهایی که قبلاً به جمع اعضای انجمن ما پیوسته اند، امروز حدود وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون شورای عمومی روسیه متحد در مورد همکاری های بین المللی گفت: سه دوجین خواهان ایجاد مشارکت با کشورهای بریکس هستند.
وی افزوده گفت که روسیه به کار خود در عرصه بریکس ادامه میدهد و موقف خود را به مثابه یکی از ستون های جهان چند قطبی تقویت میکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала