گفت و گوی لاوروف با همتای ترکی اش درباره ای ارائه غلات و طرح آشتی زلنسکی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره ای ایده رئیس جمهور روسیه با وزیر خارجه ترکیه مبنی بر عرضه غلات با قیمت کاهش یافته گفت و گو کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه درباره ای ابتکار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر تامین یک میلیون تن غلات روسیه با قیمت کاهش یافته برای فرآوری بیشتر به ترکیه گفتگو کرده است، این موضوع با قطر نیز در حال بررسی است.
لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی پس از گفت و گو با فیدان گفت: "ما درباره ای ابتکار رئیس جمهور روسیه برای سازماندهی تحویل تا یک میلیون تن غلات روسی به ترکیه با قیمت کاهش یافته برای فرآوری بعدی در شرکت های ترکیه و ارسال به نیازمندترین کشورهای جهان گفت و گو کردیم. این موضوع با مشارکت دوستان ما از قطر نیز در حال بررسی است که آماده مشارکت در ابعاد مالی این طرح هستند".
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
پس از انجام همه ای پیمان ها روسیه به دادو ستد غلات بر می گردد
سخنان لاوروف درباره ای وضعیت توافق غلات
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که روسیه برای ازسرگیری توافق غلات درخواست هایی را که از کشورهای غربی دارد به ترکیه داده است.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از گفت و گو با هاکان فیدان، همتای ترک خود در مسکو گفت: روسیه به ترکیه گوشزد کرده است که غرب برای بازگرداندن توافق غلات چه کاری باید انجام دهد.
وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "البته آنها درباره ای مشکلی که پس از پایان طرح دریای سیاه برای صادرات غلات از بندرهای اوکراین به وجود آمد صحبت کردند. ما درک خود را از آنچه که باید در غرب انجام شود، پیش از هر چیز برای بازگرداندن قابلیت این ابتکار عمل به شریک های ترک خود منتقل کردیم".
قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، روز دوشنبه فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
پوتین: بازگشت روسیه به توافق غلات وابسته به انجام پیمان ها است
گفت و گوی لاوروف درباره ای "طرح آشتی" زلنسکی با وزیر امور خارجه ترکیه
وزیر امور خارجه روسیه دلیل نپذیرفتن طرح آشتی رئیس جمهور اوکراین برای روسیه را به فیدان روشن ساخت.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت، که دلایل غیرقابل قبول بودن "فرمول صلح" زلنسکی برای مسکو را برای هاکان فیدان همتای ترک خود در مذاکرات روز پنجشنبه توضیح داده است.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2023
کنکاش درباره ای دولت جایگزین برای نابودی زلنسکی در اوکراین
لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از گفت و گو با رئیس وزارت خارجه ترکیه در مسکو گفت: "ما درباره ای وضعیت اوکراین و پیرامون آن، از آن میان نوآوری های، که برای گسترش طرح پذیرفته نشدنی، اولتیماتوم و آشکارا شکست خورده به اصطلاح آشتی زلنسکی طراحی شده است، صحبت کردیم. ما روشن ساختیم، که چرا نمی‌توان به تلاش‌هایی که در این راستا انجام می‌شود تکیه کرد و با این تلاش ها سعی می شود جایگزین هر گونه صحبت جدی در مورد چگونگی تضمین امنیت برابر و غیرقابل تقسیم شود که از درگیری ها در قلمرو اروپا جلوگیری کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала