پس از انجام همه ای پیمان ها روسیه به دادو ستد غلات بر می گردد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Пункт разгрузки зерна в Мелитополе
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه گفت: مسکو پس از انجام همه ای تعهدات اش در برابر روسیه، به دادو ستد غلات بازخواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دیپلماسی روسیه گزارش داد، که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است، که روسیه تنها در صورتی به توافق غلات باز خواهد گشت، که کشورهای جهان همه ای تعهدات اش در برابر روسیه را انجام بدهند.
سرگئی لاوروف در پاسخ به پرسش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره ای چشم انداز از سرگیری طرح دریای سیاه، موضع مسکو را که توسط رئیس جمهور روسیه بیان شد، تکرار کرد، که مسکو تنها در صورتی آماده است که به مشارکت در آن بازگردد، که کشورهای جهان همه ای تعهدات اش در برابر روسیه را انجام بدهند.
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
پوتین: بازگشت روسیه به توافق غلات وابسته به انجام پیمان ها است
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، روز دوشنبه فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود، که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است، که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
پس از توقف فعالیت ابتکار غلات دریای سیاه و بسته شدن دهلیز بشردوستانه دریایی، همه کشتی‌هایی که عازم بنادر اوکراین در آب‌های دریای سیاه هستند، از نیمه‌شب 20 جولای 2023 به‌عنوان حامل‌های احتمالی محموله‌های نظامی در نظر گرفته می‌شوند و درگیردر نظر گرفته می‌شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала