کیف مظنون اصلی تخریب "نورد استریم" است

© Sputnik / Press-service of Eugal /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2" в Германии / Порт Мукран - логистический центр "Северного потока-2"
Строительство газопровода Северный поток-2 в Германии / Порт Мукран - логистический центр Северного потока-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2023
عضو شوید
روزنامه فرانسوی فیگارو با استناد به تحقیقات متعدد روزنامه نگاری می نویسد که کیف مظنون اصلی تضعیف نورد استریم در بحیره بالتیک می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Figaro فرانسوی با استناد به تحقیقات متعدد روزنامه نگاری می نویسد که "از ماه مارچ و پس از افشاگری نیویارک تایمز، دی زایت و سوددویچه سایتونگ، اوکراین مظنون شماره یک شده است.
روزنامه نگاران ادعا می کنند که تحقیقات مشترک اخیر توسط پخش کننده عمومی ZDF و هفته نامه اشپیگل "این نسخه را تائید می کند.
Место утечки на газопроводе Северный поток — 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2023
امریکا از یورش کیف به نورد استریم از پیش آگاه بود
علاوه بر این، مستنطقین تسارنوالی آلمان می گویند: "تقریباً به طور قاطع مشارکت" کشتی بادبانی آندرومدا را در خرابکاری تأیید کردند. به طور خاص، آثار HMX در کشتی پیدا شده که می توان از آن در زیر آب استفاده کرد. این مواد می گویند که قطعات آن در لوله های منفجر شده خط لوله گاز پیدا شده است.
در همان زمان، روزنامه نگاران بر این باورند که آژانس مسافرتی Feeria Lwawa از وارسا هزینه اجاره قایق تفریحی را پرداخت کرده است، که طبق ثبت تجارتی لپولند، توسط ناتالیا A. که در کیف زندگی می کند مدیریت می شود. این روزنامه می نویسد که یکی از خدمه به نام والری ک. اوکراینی از بریگاد 93 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین که اصالتاً اهل منطقه دنیپروپتروفسک است کشف شده است.
Место утечки на газопроводе Северный поток — 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
پولیانسکی: روسیه به دنبال بررسی بین المللی درباره ای خرابکاری در نورد استریم خواهد بود
در 7 اپریل، نیویارک تایمز گزارش داد که در آلمان، در تحقیقات، آثاری از مواد منفجره در قایق تفریحی آندرومدا یافت شد. به گزارش واشنگتن پست، آندرومدا تنها کشتی درگیر در تخریب نبود.
در همان زمان، در ماه فبروری، یک روزنامه‌نگار امریکایی، برنده جایزه پولیتزر، سیمور هرش، تحقیقی درباره دخالت ایالات متحده در تضعیف نورد استریم منتشر کرد. تحقیقات او ادعا می‌کند که نورد استریم غواص‌های را از ایالات متحده استخدام کرده است: آنها تحت پوشش تمرینات BALTOPS 22 که از 5 تا 17 جون 2022 در بحیرع بالتیک برگزار شد، عمل کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала