پولیانسکی: روسیه به دنبال بررسی بین المللی درباره ای خرابکاری در نورد استریم خواهد بود

© Photo / KustbevakningenМесто утечки на газопроводе "Северный поток — 2"
Место утечки на газопроводе Северный поток — 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
معاون نخست نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه به دنبال بررسی بین المللی درباره های خرابکاری در نورد استریم و مجازات عاملان آن خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: "ما به دنبال بررسی های بین المللی و مجازات کسانی که پشت این جنایت هستند، خواهیم بود".
وی افزود: ما این پذیرفتنی نمی دانیم، که عاملان این جنایت شنیع هنوز شناسایی و به عدالت سپرده نشده اند.
Место утечки на газопроводе Северный поток — 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2023
امریکا از یورش کیف به نورد استریم از پیش آگاه بود
یادآوری می کنیم، که انفجارها در 26 سپتامبر 2022 در دو خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا - نورد استریم و نورد استریم 2 - رخ داد. آلمان، دانمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نکردند. اپراتور Nord Stream AG گزارش داد، که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی پیشینه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است. دادستانی کل روسیه پرونده ای را در مورد یک اقدام تروریستی بین المللی آغاز کرد. سیمور هرش، روزنامه‌نگار امریکایی، برنده جایزه پولیتزر، تحقیقات خود را در 8 فیبروری منتشر کرد که در آن به نقل از یک منبع، اظهار داشت که در جون 2022 مواد منفجره زیر خطوط لوله گاز روسیه تحت پوشش تمرین‌های بالتوپس توسط شناگران نیروی دریایی ایالات متحده با حمایت این کشور کار گذاشته شد. کارشناسان نارویژی به گفته هرش، تصمیم برای راه اندازی این عملیات توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پس از 9 ماه گفتگو با مقامات دولت درگیر در مسائل امنیت ملی اتخاذ شد. بعداً، پنتاگون گفت، که ایالات متحده هیچ ارتباطی با تضعیف خطوط لوله گاز روسیه ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала