وزارت دفاع فرانسه از تکمیل آموزش نظامی 6000 سرباز به اوکراین خبر داد

© AFP 2023 / LUDOVIC MARINSébastien Lecornu
Sébastien Lecornu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
سباستین لکورنو، وزیر دفاع فرانسه گفت: فرانسه با آموزش 6000 متخصص، برنامه سال 2023 را برای آموزش سربازان اوکراینی انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع اوکراین طی مصاحبه ای با Var Matin گفت: "برای حمله متقابل سربازان اوکراین باید آموزش ببینند. در ماه اگوست، ما به هدف سالانه خود برای آموزش 6000 سرباز اوکراینی که بین فرانسه و پولند توزیع شده اند، رسیدیم."
وی خاطرنشان کرد که فرانسه به حمایت نظامی فعال از اوکراین به ویژه در زمینه دفاع هوائی و تامین مهمات ادامه می دهد.
لکورنو گفت: "حقیقت این است که حمله متقابل مقدار زیادی مهمات مصرف می کند. ما هر ماه یک دسته مرمی های کالیبر 155 را به اوکراین ارسال می کنیم."
Погрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2023
فرانسه از آماده سازی کمک های نظامی جدید به اوکراین خبر داد
پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که پاریس 50 راکت دوربرد اسکالپ را برای "حمایت" از حمله قوای مسلح اوکراین به اوکراین اعطا می‌کند. مکرون در ماه جون گفت که دستگاه راکتی دافع هوایی SAMP/T فرانسوی-ایتالیایی به اوکراین تحویل داده شده و آماده عملیات است.
پاریس قبلاً تعدادی هویتزر 155 میلی متری TRF1 و دو دستگاه دفاع هوایی کروتال را به کیف عرضه کرده است. همچنین گزارش شده است که اوکراین پیش از این 18 دستگاه توپچی CAESAR از فرانسه دریافت کرده است. به اوکراین همچنین میسترال MANPADS و میلان ATGM، حدود 60 نفربر زرهی و مین های ضد تانک HDP-2A2 ارسال شد. فرانسه علاوه بر تسلیحات، یونیفرم، سوخت، مرمی و کارتریج، کیت کمک های اولیه و جیره خشک، تشعشعات، حفاظت کیمیایی و بیولوژیکی را به اوکراین ارائه کرد.
Ракета Storm Shadow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
فرانسه موشک های دوربرد به اوکراین ارسال می کند
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
لاوروف گفت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تأمین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала