فرانسه از آماده سازی کمک های نظامی جدید به اوکراین خبر داد

© AP Photo / Alex BrandonПогрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США
Погрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2023
عضو شوید
وزیر خارجه فرانسه گفت، که این کشور پشتیبانی نظامی از اوکراین را تقویت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه در ایستگاه رادیویی خبرگزاری فرانسه گفت، که این کشور پشتیبانی نظامی از اوکراین را تقویت خواهد کرد و کمک‌های جدید در حال آماده‌سازی است.
کولونا گفت: "پشتیبانی که ما ارائه می کنیم برای همکاری با متحدان و شرکای خود برای رفع نیازهای بیان شده توسط مقامات اوکراین طراحی شده است. این پشتیبانی ادامه خواهد داشت و رشد خواهد کرد. ارسال‌های جدید کمک‌های نظامی در حال آماده‌سازی هستند تا با فوری‌ترین نیازهای ابراز شده از سوی اوکراین هماهنگی داشته باشند".
Флаги России, ЕС, Франции и герб Ниццы на набережной Ниццы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
جلوگیری فرانسه از خرید جنگ افزار از سوی اتحادیه اروپا برای اوکراین
کولونا همچنین اضافه کرد، که فرانسه با شرکای خود برای شناسایی ضمانت های امنیتی کار می کند که می تواند نه به جای، بلکه به موازات روند ادغام این کشور در ناتو به اوکراین ارائه شود. به گفته رئیس وزارت امور خارجه فرانسه، نشست آینده در ویلنیوس باید محتوای ملموسی را با چشم انداز پیوستن اوکراین به این اتحاد پر کند.
رئیس دپارتمان دیپلماتیک فرانسه تاکید کرد: ما می‌خواهیم نشست ویلنیوس فرصتی برای تحکیم حمایت ائتلاف از اوکراین به صورت بلندمدت و ارائه محتوای ملموس به چشم‌انداز پیوستن این کشور به ناتو فراهم کند.
پیشتر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفته بود، که پاریس به افزایش کمک های نظامی به کیف ادامه می دهد.
یادآوری می کنیم، که روسیه به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاده است. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین گفت، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت، کرملین درخواست زلنسکی برای پیوستن اوکراین به ناتو و همچنین واکنش‌های متفاوت به آن را شنیده است. به گفته وی، مسکو از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و یادآوری می کند که جهت گیری کیف به سمت اتحاد بود که یکی از دلایل آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала