فرانسه موشک های دوربرد به اوکراین ارسال می کند

© AP Photo / Lewis JolyРакета Storm Shadow
Ракета Storm Shadow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید، فرانسه برای پشتیبانی از حمله موشک های دوربرد به کیف می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پیش از آغاز نشست ناتو در ویلنیوس گفت که فرانسه موشک های دوربرد را به اوکراین منتقل خواهد کرد.
رهبر فرانسه گفت: "من تصمیم گرفتم که تعداد تسلیحات و تجهیزات به اوکراین را افزایش دهم تا به آنها اجازه دهم تا به مناطق عمیق تر حمله کنند. در عین حال ما به دکترین ما که به اوکراین اجازه می دهد تا از سرزمین خود دفاع کند، پایبند هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم موشک‌های جدیدی تهیه کنیم که به ما امکان حمله در عمق را می‌دهد."
وی پیشتر اعلام کرده بود که پاریس به افزایش کمک های نظامی به کیف ادامه خواهد داد.
Военная техника на стратегических командно-штабных учениях Восток-2022 на полигоне Сергеевский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
تانکیست‌های گروه وستوک پنج حمله اوکراینی‌ها را دفع کرد
همانطور که کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه در 9 جولای گفت، محموله های جدید در حال آماده سازی هستند. وی خاطرنشان کرد که هدف این حمایت رفع نیازهای اوکراین همراه با متحدان است.
مسکو بارها تاکید کرده است که پمپاژ اوکراین با تسلیحات غربی تنها رویارویی را طولانی می کند. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه گفت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در این درگیری دخالت دارند، نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل نیروهای مسلح اوکراین در خاک خود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала