پهپاد یورش برنده بر مسکو نابود شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники полиции у поврежденного здания делового центра "Москва-сити" в результате атаки украинских беспилотников
Сотрудники полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
امروز نزدیکای ساعت 11 صبح، تلاشی برای نفوذ به مسکو از سوی یک پهپاد انجام شد، که در میانه راه از سوی نیروهای پدافند هوایی روسیه نابود شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی سبیانین شهردار مسکو در کانال تلگرامی اش نوشت: روز یکشنبه، نزدیکای ساعت 11:00، تلاشی برای یورش با یک پهپاد به مسکو انجام شد که با نزدیک شدن به آن از سوی نیروهای پدافند هوایی نابود شد.
شهردار نوشت: "امروز نزدیکای ساعت 11، تلاشی برای نفوذ به مسکو از سوی یک پهپاد صورت گرفت. این هواپیما در نزدیکی مسکو از سوی نیروهای پدافند هوایی نابود شد".
На месте происшествия на Комсомольском проспекте, где произошла атака беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله اوکراین به مسکو توسط پهپاد + ویدیو و عکس
در همین حال، وزارت دفاع روسیه هم گفته است: امروز تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی با هواپیمای بدون سرنشین به ساختارهای مسکو در منطقه مسکو متوقف شده است.
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، پهپاد اوکراینی از سوی یک سامانه پدافند هوایی در منطقه پدولسکی در منطقه مسکو نابود شد و هیچ تلفات یا خسارتی در پی نداشت.
در بیانیه این وزارت آمده است: "امروز در ساعت 11:27 تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی با هواپیمای بدون سرنشین بر ساختارهای منطقه مسکو خنثی شد. این پهپاد از سوی سامانه های پدافند هوایی در قلمرو منطقه پدولسک نابود شد".
این وزارت تصریح کرد، که "در نتیجه یورش تروریستی خنثی شده، هیچ تلفات جانی و خسارت مالی در پی نداشته است".
پیش از آن، مسئولان فرودگاه ونوکوو خبر داده بود، که فرودگاه به دلایلی بیرون شدن از کنترل اش، محدودیت‌های موقتی را برای پذیرش و رهاسازی هواپیماها اعمال می‌کند. بخشی از پروازها به سایر بنادر هوایی هدایت شدند.
پس از آن مسئولان این فرودگاه گفتند، محدودیت های بیرون شدن و پذیرش هواپیما در فرودگاه ونوکووا از ساعت 11:55 به وقت مسکو برداشته شده است، مجتمع فرودگاه به طور معمول کار می کند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز کیف چند بار با پهپادها بر شهر مسکو یورش برده بودند، که میانه ای راه از سوی پدافندهوایی روسیه سرکوب و نابود شده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала