کلوپ ویدیو

حمله اوکراین به مسکو توسط پهپاد + ویدیو و عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر На месте происшествия на Комсомольском проспекте, где произошла атака беспилотника
На месте происшествия на Комсомольском проспекте, где произошла атака беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
دو پهپاد اوکراینی در ساعات اولیه 24 جولای سعی کردند به مسکو حمله کنند. در نتیجه به کسی صدمه، و در کل خسارات جدی وارد نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که در وزارت دفاع فدراسیون روسیه اشاره شد، تلاش کی‌یف برای حمله به بعضی هدف ها در پایتخت با هواپیماهای بدون سرنشین متوقف شد.

شرح جریان ماجرا

لاشه هواپیمای بدون سرنشین در خیابان کمسومولسکینزدیک خانه 17 در مسکو پیدا شد.
بعداً در مورد دومین هواپیمای بدون سرنشین که به ساختمان یک مرکز تجاری در خیابان لیخاچف در پایتخت برخورد کرد، مشخص شد. در زمینی به مساحت 50 متر مربع شیشه های شکسته در طبقه 17 و 18 وجود دارد.

واکنش ها

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو تایید کرد که حملات هواپیماهای بدون سرنشین به دو ساختمان غیرمسکونی حوالی ساعت 4 صبح ثبت شده است.
به گفته شهردار، خسارت جدی یا تلفات جانی گزارش نشده است.
وزارت دفاع روسیه گفت که "تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی متوقف شد"، تجهیزات جنگ الکترونیک دو پهپاد اوکراینی را که سعی در حمله به اشیاء داشتند، سرکوب کردند.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه حمله پهپادی به مسکو را اقدامی تروریستی بین المللی خواند.

وضعیت فعلی

حرکت وسایل نقلیه در امتداد خیابان کومسومولسکی به سمت منطقه و در امتداد خیابان لیخاچف مسدود شد. بعداً ، ترافیک در امتداد خیابان کومسومولسکی به سمت مرکز بازسازی شد.
نیروهای اورژانس و نیروی انتظامی در صحنه حضور دارند.
Два беспилотника упали в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
دو پهپاد در نزدیکی انبارهای نظامی در اطراف مسکو سرنگون شدند + عکس
یادآوری می شود که رژیم کی‌یف در چند اقدام ددیگر در گذشته هم حملات پهپادی را به مسکو انجام داده است که همه آنها خنثی گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала