مسکو: دیگر دلیلی برای انعقاد توافقنامه با اوکراین وجود ندارد

© Fotolia / kichigin19Вид на московский Кремль с Замоскворечья в Москве
Вид на московский Кремль с Замоскворечья в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
کرملین: دلیلی برای انعقاد توافقنامه با اوکراین در زمینه حل و فصل درگیری وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف دبیر رسانه ای رئیس جمهور فدراسیون روسیه به یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که فعلاً دلیلی برای انعقاد توافقنامه با اوکراین برای حل و فصل درگیری وجود ندارد.
وی به روزنامه The New York Times اعلام کرد: "فعلاً دلیلی برای انعقاد توافقنامه وجود ندارد. ما در آینده نزدیک به عملیات ادامه خواهیم داد".
Первое судно с зерном покинуло порт Одессы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2023
کارشناس: امریکا تظاهر می کند که نمی‌داند خواست روسیه برای برگشت به توافق غلات چیست
روسیه عملیات خاص نظامی در اوکراین را در تاریخ 24 فبروری 2022 آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هدف این عملیات را "دفاع از مردمی که طی هشت سال تحت تحقیر و نسل کشی از طرف رژیم کیف قرار گرفتند" می باشد. وی تاکید کرد عملیات ویژه نظامی - اقدام از سر اجبار می باشد، برای روسیه "هیچ شانسی برای اقدام به شکل دیگر باقی نگذاشتند، خطرات در حوزه امنیتی ایجاد کردند و به عکس العمل نشان دادن از طرق دیگر غیر ممکن بود".
به گفته وی، روسیه 30 سال تلاش کرد تا با ناتو در مورد اصول امنیتی در اروپا به توافق برسد، ولی در پاسخ یا با دروغ و فریب روبرو شده و یا با تلاشهای برای سرکوب و باج گیری مواجه شده است، همزمان این پیمان علیرغم اعتراضات مسکو، بدون توقف گسترش یافته و به سرحدات ما نزدیک می شوند.
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
ترامپ از جنگ نیابتی امریکا علیه روسیه خبر داد
پیشتر در کاخ کرملین اعلام شده بود که فعلاً زمینه ای برای عبور شرایط در اوکراین به مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولیت مطلق برای روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی می باشد و اکنون این امر تنها از مسیر جنگی ممکن می باشد. در آنجا افزوده شد که فدراسیون روسیه تلاش کشورهای که سعی می کنند حل مسئله اوکراین را به مسیر صلح آمیز برسانند و بشکلی عالی ارزیابی می کند، اما فعلا این امر میسر نمی باشد.
به گفته مقامات کاخ کرملین، شرایط در اوکراین تنها در صورت در نظر گرفتن شرایط واقعی و واقعیت های جدید می تواند وارد مسیر صلح آمیز گردد و درخواست های مسکو برای همه روشن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала