ترامپ: پس از انتخاب دوباره بایدن را مورد بازپرسی قرار می دهم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Дональд Трамп, бывший президент США Барак Обама и бывший вице-президент США Джо Байден на церемонии инаугурации в Вашингтоне, 2017 год
Президент США Дональд Трамп, бывший президент США Барак Обама и бывший вице-президент США Джо Байден на церемонии инаугурации в Вашингтоне, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا می گوید: در صورت انتخاب دوباره رئیس جمهور کنونی این کشور مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا در سخنرانی اش که از کانال یوتیوب شرکت رسانه ای RSBN پخش شد، گفت: در صورت انتخاب دوباره به عنوان رئیس دولت، بررسی درباره همه تخلفات بیشمار جو بایدن، رهبر کنونی امریکا و خانواده‌اش آغاز خواهد شد.
وی در جریان سخنرانی اش در نشستی با رای دهندگان در ایالت کارولینای جنوبی گفت: "در نخستین روز ریاستم، من به بازپرس ویژه دستور خواهم داد تا هر یک از اتهام های بیشماری را که در کنگره در پیوند با همه ای اعمال ناپسند، از آن میان گرفتن رشوه از چین و بسیاری از کشورهای خارجی دیگر به خزانه خانواده جنایتکار بایدن وارد می شود، بررسی کند".
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
اتهام ها به ترامپ به همایش انتخاباتی او تبدیل می شود
ترامپ روز پنجشنبه به دلیل چهار اتهام جدید مربوط به یورش به کنگره در جنوری 2021 در دادگاهی در واشنگتن حاضر شد. بر اساس کیفرخواست منتشر شده، هیئت منصفه با احتمال متهم شدن رئیس‌جمهور پیشین به اتهام های "اجتماع و تبانی برای فریب امریکا"، "اجتماع برای دخالت در رویه‌های رسمی"، "مداخله و تلاش برای دخالت در رویه‌های رسمی"، توطئه در برابر حقوق متهم شده بود".
رئیس جمهور پیشین امریکا با این محاسبه با تمام اتهامات علیه او می تواند به مدت 561 سال به زندان برود. انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است در نوامبر 2024 برگزار شود. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. بایدن همچنین در ماه اپریل رسماً اعلام کرد که برای دومین بار نامزد می شود تا "کاری را که شروع کرده به پایان برساند" و یک ویب سایت تبلیغاتی راه اندازی کرد. اگر او موفق به انتخاب مجدد شود، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود 82 ساله خواهد شد. هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، به رسوایی های مواد مخدر و فساد معروف است. در سپتامبر 2020، ران جانسون و چاک گراسلی، سناتورهای جمهوری خواه گزارشی منتشر کردند که در آن مدعی شد پسر جو بایدن هانتر، نامزد ریاست جمهوری وقت ایالات متحده و شریک او میلیون ها دلار از اتباع خارجی با گذشته مشکوک دریافت کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала