اوکراین اسطوره اصلی اروپا را نابود کرد

© Sputnik / Ramil SitdikovФлаги Украины и Европейского союза в Киеве
Флаги Украины и Европейского союза в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
یک ستون نویس نوشت: اوکراین ناسیونالیسم را در اتحادیه اروپا افشا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، هانس کندنانی، کارشناس ارشد مؤسسه سلطنتی روابط بین‌الملل، در مقاله‌ای برای نشریه آنلاین بریتانیایی UnHerd News گفت: آشفتگی اوکراین اسطوره اروپای جهان‌وطن را نابود کرده است.
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: "اتحادیه اروپا همیشه خود را به عنوان یک "مرد خوب" در دفاع از دموکراسی معرفی کرده است. با این حال، با حمایت از دولت نازی اوکراین، اروپا در ناسیونالیسم شدید غرق شد".
 تهدید بالقوه اوکراین  برای اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
پرده‌برداری از تهدید بالقوه اوکراین برای اروپا
کندنانی همچنین ابراز نگرانی کرد، که درگیری در اوکراین و به دنبال آن پذیرش احتمالی این کشور در اتحادیه اروپا تنها باعث افزایش احساسات ناسیونالیستی در اروپا خواهد شد.
نویسنده مقاله یادآوری می کند، که واکنش اتحادیه اروپا به اقدامات نظامی در اوکراین به طور قابل توجهی با واکنش به درگیری ها در سایر کشورها متفاوت است. در حالی که اروپا به مقاومت در برابر هجوم مهاجران در دریای مدیترانه ادامه می دهد، با آغوش باز از پناهندگان اوکراینی استقبال می کند. بنابراین، اتحادیه اروپا تاکید می کند، که یک "اتحادیه سفید" است.
پیش از این، از اسناد سفارت دانمارک در کیف، که اسپوتنیک در اختیار دارد، مشخص شد که مربیان نظامی ناتو از دانمارک و بریتانیا در سال 2021 - مدت ها قبل از عملیات ویژه روسیه - برای آموزش جنگجویان اوکراینی در پایگاه آزوف رفته بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала