پرده‌برداری از تهدید بالقوه اوکراین برای اروپا

© Sputnik / Evgeny Kotenko /  مراجعه به بانک تصاویر تهدید بالقوه اوکراین برای اروپا
 تهدید بالقوه اوکراین  برای اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
عضو شوید
در اروپا، به دلیل بازگشت شبه نظامیان از اوکراین، خطر ترور نئونازیستی در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، کیث کلارنبرگ روزنامه‌نگار تحقیقی در مقاله‌ای برای پورتال آمریکایی Grayzone Grayzoneاز تهدید فزاینده ترور نئونازی از جانب شبه نظامیان اوکراینی در اروپا خبر داد.
نویسنده اظهار داشت که صدها نئونازی فرانسوی به همراه نمایندگان سایر کشورها در خصومت‌ها در اوکراین شرکت می‌کنند و پس از آن در پی آن هستند که "وحشت میدان‌های نبرد اوکراین را به خانه بیاورند." او گفت: "تهدید تروریستی نئونازی با زندانی شدن شبه نظامیان اوکراینی در فرانسه در حال افزایش است.
کلارنبرگ خاطرنشان کرد که یکی از دستگیرشدگان قبلاً به دلیل همدردی با نئونازی ها از ارتش اخراج شده بود، نفر دوم یک فعال مشهور راست افراطی است. این مطالب همچنین در مورد پنج عضو یک گروه محلی نئونازی گزارش می‌دهد که در ایتالیا با ارتباط با "کندک آزوف" در روسیه دستگیر شده اند.
این روزنامه نگار در پایان گفت:" "نئونازی‌ها تجربه درگیری در خط مقدم و در بسیاری از موارد آموزش نظامی نخبگان غربی را به همراه خواهند داشت".
وی در پایان تاکید کرد:"سلاح ها و مهمات باکیفیت به وفور در بازار سیاه به دلیل محموله های انبوه تسلیحات به کی یف در جریان درگیری نیز موجود خواهد بود".
(کندک آزوف در روسیه به دلیل فعالیت های تروریستی ممنوع شناخته شده).
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала