کارشناس مسائل سیاسی حمله پهپادی به رژیم کی‌یف به مسکو را "هیستریک" نامید

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر На месте происшествия, где произошла атака беспилотника на Комсомольском проспекте в Москве
На месте происшествия, где произошла атака беспилотника на Комсомольском проспекте в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
شاتروف دانشمند علوم سیاسی: حمله پهپادی به مسکو پاسخ هیستریک کی‌یف به اقدامات نیروهای مسلح روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از سرکوب دو پهپاد بر فراز مسکو با استفاده از جنگ الکترونیک خبر داد. ایگور شاتروف، کارشناس علوم سیاسی، در مورد اقدامات رژیم کی‌یف در گفتگو با اسپوتنیک اظهار نظر کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وسایل جنگ الکترونیک روسیه تلاش دیگری از سوی اوکراین برای حمله به مسکو با کمک هواپیماهای بدون سرنشین را متوقف کرده است. مشخص شده است که دو پهپاد بر روی ساختمان های غیر مسکونی سقوط کرده است.
На месте происшествия на Комсомольском проспекте, где произошла атака беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله اوکراین به مسکو توسط پهپاد + ویدیو و عکس
ایگور شاتروف، کارشناس علوم سیاسی، رئیس شورای کارشناسی صندوق توسعه استراتژیک، نظر خود را در مورد اهداف چنین حملاتی بیان کرد.
ایگور شاتروف گفت: "پرواز هر پهپاد، به سمت مسکو به وضوح هیچ هدف جدی (نظامی) ندارد، اگرچه واضح است که تجهیزات خاصی از وزارت دفاع در این نزدیکی بوده است. این یک اقدام تحریک آمیز و نمایشی است: ما این فرصت را داریم که به پایتخت روسیه برسیم. در صفحات اول روزنامه های غربی خبر دو شکست ظاهر می شود، تلاش برای ضربه زدن به مسکو با هواپیماهای بدون سرنشین.
ولودیمیر زلنسکی پیشتر گفته بود که قصد دارد به حملات نیروهای مسلح روسیه به زیرساخت بندر اودیسا "پاسخ" بدهد.

ایگور شاتروف گفت: "ظاهراً اوکراین فقط قادر به چنین اقدامات تلافی جویانه است. برای زلنسکی فرصت دیگری وجود ندارد. این را می توان به عنوان مرگ ارزیابی کرد."

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ارتش روسیه برخلاف نیروهای مسلح اوکراین با خونسردی و با احتیاط عمل می کند.
Здание бизнес-центра на проспекте Лихачева в Москве, поврежденное беспилотником - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
واکنش کرملین به حمله پهپادی اوکراین به مسکو
ایگور شاتروف در پایان گفت: "واکنش آنها همیشه تند، هیستریک است، در حالی که واکنش ما سنجیده و خونسرد است. این همیشه در یک لحظه اتفاق نمی افتد، بلکه اغلب پس از یک آمادگی خاص. در طول درگیری، ما دقیقاً چنین پاسخ هایی را از نیروهای مسلح روسیه به تحریکات یا سایر اقدامات اوکراین مشاهده می کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала