واکنش کرملین به حمله پهپادی اوکراین به مسکو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание бизнес-центра на проспекте Лихачева в Москве, поврежденное беспилотником
Здание бизнес-центра на проспекте Лихачева в Москве, поврежденное беспилотником - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه: پهپادهایی که به مسکو حمله کردند خنثی شده اند و تمام اقدامات لازم در حال انجام است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: تمام پهپادهایی که سعی در حمله به مسکو داشتند، خنثی شده اند و اقدامات لازم در حال انجام است.
سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو صبح روز دوشنبه گفت که حدود ساعت 4:00 صبح حملات هواپیماهای بدون سرنشین به دو ساختمان غیرمسکونی در پایتخت ثبت شده است، هیچ خسارات جدی و تلفات جانی نداشته است. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حمله رژیم کی‌یف با دو پهپاد متوقف شد، ابزارهای جنگ الکترونیک آنها را سرکوب کردند، پهپادها سقوط کردند.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا پس از حمله پهپادی در ماه می روی سیستم دفاع هوایی مسکو کار انجام شده است یا خیر، گفت: "این سوالی است که بیشتر به بخش تخصصی وزارت دفاع روسیه مربوط می شود. شما می دانید حمله امروز پهپادها خنثی شدند و اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود."

پسکوف خاطرنشان کرد که مسائل مربوط به توسعه سیستم دفاعی و اطمینان از کار فشرده آن به فعالیت های وزارت دفاع مربوط می شود. دبیر مطبوعاتی رئیس دولت تاکید کرد که کارشناسان باید عملکرد پدافند هوایی را ارزیابی کنند. وی افزود: ما فقط می توانیم بگوییم که همه پهپادها خنثی شده اند.
На месте происшествия на Комсомольском проспекте, где произошла атака беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله اوکراین به مسکو توسط پهپاد + ویدیو و عکس
در صبح روز 30 می، ساختمان های مسکونی در مسکو در خیابان اطلسوا، و همچنین در خیابان پروفسویوزنایا و خیابان لنینسکی مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفتند. این حادثه بعداً توسط ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه توضیح داده شد و گفت که سیستم دفاع هوایی "به‌طور رضایت‌بخشی کار می‌کند، باز هم برای بهبود آن میتوان کار کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала