روسیه خواهان بازجویی از آلمان، دانمارک و سویدن درباره انفجار خطوط لوله گاز شد

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
کوساچف: آلمان، دانمارک و سویدن باید با تعصب در مورد تضعیف خطوط لوله گاز مورد سوال قرار گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، معاون شورای فدراسیون روسیه، کنستانتین کوساچف گفت: آلمان، دانمارک و سویدن که در تحقیقات مربوط به انفجار خطوط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا - نورد استریم و نورد استریم 2 - شرکت می کنند، باید با جدیت، تعهد و یک تیم تحقیقاتی مستقل مورد بازجویی قرار گیرند.
سیمور هرش، روزنامه‌نگار آمریکایی، برنده جایزه پولیتزر، پیش از این به ریانووستی نویسندگی مقاله‌ای درباره انفجارهای نورد استریم را تایید کرده بود. او می‌گوید که در جریان رزمایش ناتو بالتپس در تابستان 2022، غواصان آمریکایی مواد منفجره را در زیر نورد استریم نصب کردند که نروژی‌ها سه ماه بعد آن را فعال کردند.
هرش گفت، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی، تصمیم گرفت که نورد استریم را خراب کند. بعداً، پنتاگون به ریانووستی گفت که ایالات متحده هیچ ارتباطی با منفجر کردن خطوط لوله گاز صادراتی روسیه نورد استریم در سال گذشته ندارد. هرش، در مصاحبه با برلینر سایتونگ، گفت که از هشت بمب کار گذاشته شده در نورد استریم، تنها شش بمب به دلیل تاخیر بایدن کارساز بوده است.
Президент США Джо Байден выступает в Белом доме в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
کلوپ ویدیو
بایدن نقشه انفجار لوله گاز را چه زمانی کشیده بود؟ + ویدیو
اگر حق با هرش باشد (و احتمال زیاد است، زیرا فقط سه شاخه از چهار شاخه منفجر شده است)، شواهد را در نظر بگیرید دو وسیله انفجاری ، یا جایی در پایین قرار دارند، یا قبلاً کشف و پنهان شده اند.
کوساچف در کانال تلگرامی خود نوشت من مطمئن هستم که باید راهی برای بازجویی توسط "بازرسان" با جدیت، متعهد و یک تیم تحقیقاتی مستقل از آلمان، دانمارک و سویدن، وجود داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد تا زمانی که کشورها شواهدی ارائه ندهند، نمی توان به تیم تحقیقاتی آنها اعتماد کرد، "آنها شریک جرم می شوند." این سناتور معتقد است که بایدن و حلقه نزدیکش باید خود را با سوگند توضیح دهند.
این حملات در 26 سپتامبر 2022 به دو خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا نورد استریم و نورد استریم 2 روی داد. آلمان، دانمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نمی کنند. اپراتور Nord Stream AG گزارش داد که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی سابقه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است. دادستانی کل فدراسیون روسیه پس از آسیب به خطوط لوله گاز نورد استریم پرونده ای را در مورد یک اقدام تروریستی بین المللی آغاز کرد. در 31 اکتوبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گزارش داد که گازپروم اجازه دارد محل انفجار را بازرسی کند و رئیس این شرکت، الکسی میلر، در مورد بازرسی به او گزارش داد. پوتین همچنین گفت که انفجار در خط لوله گاز نورد استریم یک حمله تروریستی آشکار است.
Место утечки на газопроводе Северный поток. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
فلایت رادار 24: هواپیماهای امریکایی و آلمانی چند روز قبل از انفجارها بر فراز نورد استریم چرخیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала