فلایت رادار 24: هواپیماهای امریکایی و آلمانی چند روز قبل از انفجارها بر فراز نورد استریم چرخیدند

© Photo / Helikopter Wing/Danish DefenceМесто утечки на газопроводе "Северный поток". Скриншот видео
Место утечки на газопроводе Северный поток. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
عضو شوید
در ماه‌های قبل از انفجار در خطوط لوله نورد استریم، هواپیماهای ناوگان دریایی ایالات متحده و آلمان برای چندین روز بر فراز محل وقوع حوادث دور زدند.
به گزارش اسپوتنیک، به اشاره به آرشیو آهنگ Flightradar24 در این، هواپیماهای P-3 Orion و P-8 Poseidon آلمان و ایالات متحده از 8 تا 16 ژوئن 2022 بر فراز مکان هایی که انفجارهای بعدی رخ داد پرواز کردند.
پیش از این گزارش شده بود که هواپیمای شناسایی آمریکایی P-8A Poseidon در تاریخ 26 سپتامبر 2022 دقیقاً یک ساعت پس از انفجار به منطقه حادثه در خط لوله گاز نورد استریم رسیده است. داده های مربوط به این مورد در سرویس Flightradar24 ذخیره شده است که حرکت هواپیما را ردیابی می کند.
به یاد بیاورید که قبلاً یک روزنامه‌نگار آمریکایی، برنده جایزه پولیتزر، سیمور هرش، نسخه‌ای را مطرح کرد که در تابستان گذشته غواصان ایالات متحده در تمرینات ناتو مواد منفجره زیر خطوط لوله گاز نورد استریم و نورد استریم 2 کار گذاشته بودند.
به گفته هرش، در پایان سپتامبر 2022، یک هواپیمای نیروی دریایی نروژ یک شناور سونار را پرتاب کرد که مواد منفجره را منفجر کرد. این روزنامه نگار نویسندگی مقاله را تایید کرد، اما از افشای منابع اطلاعاتی خود خودداری کرد.
На снимке, предоставленном береговой охраной Швеции, показана утечка из Северного потока-2 (28 сентября 2022) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2023
وزارت خارجه چین: آمریکا در تلاش است تا حقیقت انفجارهای نورد استریم را پنهان کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала