اوکراین برای مقابله با تانک های روسی از امریکا راکت های هدایت شونده Excalibur دریافت کرد

© Photo / Mike Weston ABIPPИспытания GMLRS
Испытания GMLRS - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
عضو شوید
سخنگوی نظامیان مردمی جمهوری خلق دونتسک (DPR) به تاس گفت که ارسال راکت های هدایت شونده Excalibur و سیستم های RAAMS به اوکراین ممکن است نشان دهنده این باشد که کشورهای غربی به طور جدی از حملات تانک توسط نیروهای روسی در عملیات نظامی ویژه هراس دارند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی شبه نظامیان مردمی جمهوری خلق دونتسک (DPR) به تاس گفت که ارسال راکت های هدایت شونده Excalibur و سیستم های RAAMS به اوکراین ممکن است نشان دهنده این باشد که کشورهای غربی به طور جدی از حملات تانک توسط نیروهای روسی در عملیات نظامی ویژه هراس دارند.
ائتلاف غربی از واحدهای زرهی ما بسیار می ترسد. در حال حاضر، همانطور که تشکیلات رزمی ما با مدل های جدید تانک مدرن اشباع شده است و خدمه تجربه رزمی به دست می آورند، کار آنها روز به روز موثرتر می شود. این امر به شدت دشمن را برای تامین سیستم های تسلیحاتی مدرن می ترساند.
Новый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
وعده سوناک به زلنسکی: سامانه دفاع هوایی و راکت های دفاع هوایی جدید به شما می فرستیم
گفتگوی آژانس خاطرنشان کرد که این نوع سلاح ها "تحولات نسبتاً مدرن" هستند.
"البته، این همان چیزی است که قبلاً به حوزه فناوری پیشرفته و مهمات هدایت شونده با دقت بالا تعلق داشت. اکنون در این واحد، آنچه به منطقه درگیری تحویل داده می شود، در همه تیپ ها در ایالات متحده، انگلیس یا جاهای دیگر موجود نیست. این سطح بسیار خوبی است. توانایی نیروهای زرهی طرف ما آنقدر استراتژیست های نظامی ائتلاف غربی را می ترساند که تحویل هر چیزی که ممکن است آغاز شود."
پیشتر گزارش شده بود که سوئیس اجازه ارسال تسلیحات خود به اوکراین را نداده است.
Шведская 155-мм многоцелевая самоходная артиллерийская установка Archer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سویدن قصد دارد تجهیزات توپخانه آرچر را به اوکراین بدهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала