جاپان واحدهای مدیریت سلاح های مافوق صوت ایجاد خواهد کرد

© AFP 2023 / Charly TriballeauСовместные военные учения США и Японии на полигоне Хигасифудзи в Готэмбе, префектура Сидзуока
Совместные военные учения США и Японии на полигоне Хигасифудзи в Готэмбе, префектура Сидзуока - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
عضو شوید
در شمال جاپان، قرار است واحدهایی برای مدیریت سلاح های مافوق صوت ایجاد شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع جاپان قصد دارد دو واحد در نیروی دفاع از خود زمینی برای کنترل راکت‌های بالستیک با یک واحد گلایدر مافوق صوت و متعاقباً استقرار آنها در قرارگاه های جزیره کیوشو و هوکایدو ایجاد کند.
Японские самолеты F-15 в Японии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
جاپان در حال توسعه یک استراتژی برای حمله است
این را آژانس کیودو به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.
پیش بینی می شود تا سال 2026 دو بخش ایجاد شود. این موضوع همزمان با ضرب‌الاجل‌هایی است که مقامات جاپانی برای استقرار راکت‌های ضد کشتی مدرن‌شده "نوع 12" تعیین کرده‌اند، که برد آن‌ها در حال حاضر به جای 100 کیلومتر فعلی، بیش از هزار کیلومتر خواهد بود.
پیش از این روزنامه Mainichi گزارش داده بود که دولت جاپان در حال بررسی توسعه راکت های هدایت شونده با برد تا 3000 کیلومتر و استقرار مرحله ای بعدی آنها در مناطق مختلف این کشور از جمله هوکایدو است.
علاوه بر این، روزنامه نیکی گزارش داد که جاپان و ایالات متحده در حال بررسی امکان مطالعه مشترک فناوری‌های رهگیری راکت‌های بالستیک با کلاهک مافوق صوت هستند که می‌تواند به راکت‌ها در ارتفاعات غیرقابل دسترس برای سیستم‌های ضد راکتی موجود منهدم شود. به طور خاص، وزارت دفاع جاپان در نظر دارد در سال 2023 شروع به طراحی موتور راکتی طراحی شده برای راکت های دوربرد و با قابلیت چرخش در صورت تغییر مسیر حرکت راکت های دشمن کند.
اعزام دو کشتی نظامی ژاپن به تنگه هرمز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
استراتژی جدید امنیت ملی جاپان در برابر روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала