جاپان در حال توسعه یک استراتژی برای حمله است

© AFP 2023 / Kazuhiro NogiЯпонские самолеты F-15 в Японии
Японские самолеты F-15 в Японии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
عضو شوید
کیودو: توکیو در حال توسعه یک استراتژی است که شامل حملات تلافی جویانه با ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، استراتژی جدید برای توانایی جاپان برای مقابله به مثل علیه پایگاه های دشمن، که در حال حاضر در داخل ائتلاف حاکم مورد بحث قرار می گیرد، شامل همکاری نزدیک با ایالات متحده برای اجرای آنها در صورت حمله خارجی است.
این را آژانس کیودو به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است. به گفته وی، یک نسخه پیش نویس از ابتکار عمل سیاسی در مورد اعتصابات تلافی جویانه روز قبل در جلسه حزب لیبرال دموکرات جاپان و حزب کومیتو، که بخشی از ائتلاف حاکم با آن است، مورد بحث قرار گرفت.
به طور خاص، فرض بر این است که در صورت حمله دشمن، "هنگامی که امکانات حملات تلافی جویانه فعال شود، اطلاعاتی در مورد اهداف برای حملات تلافی جویانه و ارزیابی موفقیت اجرای آنها با ایالات متحده مبادله خواهد شد".
این خبرگزاری به نقل از بخش‌هایی از این گفت‌وگو می‌گوید: "ما تنها به توانایی حمله ارتش آمریکا متکی نخواهیم بود.
طرفین بحث اذعان دارند که "با سطح کنونی توان دفاعی جاپان، پاسخ کامل به حمله موشکی دشمن به تنهایی دشوار است." در این راستا، مقامات در حال بررسی امکان دستیابی به سامانه های موشکی ساخت خارجی موجود به ویژه موشک های کروز آمریکایی تاماهاوک هستند.
در عین حال، این استراتژی بر نیاز به مشورت در مورد شرایط و اهداف حملات تلافی جویانه تأکید خواهد کرد. آژانس گفت همانطور که انتظار می رود، اهداف نظامی به عنوان اهداف احتمالی تعیین می شوند، اما "تعبیر ممکن است گسترده تر باشد، که ممکن است حملات علیه اهداف دیگر را نیز شامل شود."
فومیو کیشیدا، نخست وزیر جاپان، طی یک سخنرانی کلیدی در اوایل اکتوبر گفت که جاپان همه گزینه ها را برای محافظت از مردم، از جمله احتمال حمله تلافی جویانه، بررسی خواهد کرد. تا پایان سال 2022، مقامات باید سه سند به روز شده در حوزه دفاعی ارائه دهند: استراتژی امنیت ملی، هنجارهای برنامه دفاع ملی و برنامه دفاع میان مدت.
Многоцелевые боевые самолеты Rafale ВВС Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
مانور هوایی مشترک امریکا و جاپان
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала