ماسک پس از گفتاورد بایدن و ترامپ: امریکا را هیچ کس اداره نمی کند

© AP Photo / Susan WalshГенеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2024
عضو شوید
کارآفرین میلیاردر امریکایی، پس از نخستین گفتاوردهای انتخاباتی رئیس جمهور کنونی و پیشین این کشور گفت، که هیچکس بدرستی که ایالات متحده را اداره نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، بازرگان امریکایی، در پس زمینه گفتاورد های انتخاباتی ایالات متحده بین جو بایدن، رئیس جمهور این کشور و رئیس پیشین کاخ سفید، دونالد ترامپ پیشنهاد کرد، که هیچ کس بدرستی که دولت امریکا را کنترل نمی کند.
نخستین گفتاورد بایدن با ترامپ جمعه شب برگزار شد.
Дебаты между Дональдом Трампом и Джо Байденом в Атланте  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2024
مخالفت بیش از نیمی امریکایی ها با شرکت بایدن در انتخابات
سی ان ان به نقل از منابع خود گزارش داد، که حزب دموکرات پس از سخنرانی بایدن دچار وحشت شده است.
ماسک در شبکه اجتماعی ایکس زیر پستی از سوی ویوک راماسوامی، نامزد پیشین ریاست جمهوری امریکا، نوشت: "شاید هیچ کس نباشد".
پیش از این، ماسک گفته بود، که گفتاوردهای انتخاباتی ایالات متحده مقدماتی برای جایگزینی جو بایدن، رئیس جمهور کنونی به عنوان نامزد دموکرات ها است. ماسک میم های اینترنتی را به عنوان برنده این مناظره معرفی کرد. رسانه های امریکایی موافق هستند که بایدن در نخستین گفتاورد با همتای پیشین خود دونالد ترامپ که جمعه شب در آتلانتا برگزار شد، کارکرد ضعیفی داشت.
رئیس جمهور کنونی امریکا لکنت زد و مکث کرد و همیشه افکار خود را به روشنی بیان نکرد و در پایان مراسم، دوربین تلویزیون لحظه ای را شکار کرد که همسرش جیل به بایدن کمک کرد تا اززینه ها پایین برود. اکنون سیاستمداران و روزنامه نگاران می گویند، که دموکرات ها ممکن است بایدن را به عنوان یک رقیب کنار بگذارند و نامزد دیگری را جایگزین او کنند. از نظر تئوری، حزب چنین فرصتی را در کنوانسیون در ماه اگوست خواهد داشت، اما در عمل حذف بایدن، که در انتخابات مقدماتی پیروز شد، از رقابت دشوار خواهد بود، مگر اینکه خودش از شرکت در آن خودداری کند. در عین حال، ستاد رئیس جمهور کنونی می گوید، که او قرار نیست تسلیم شود و از رقابت بیرون شود. دومین گفتاورد بایدن و ترامپ قرار است در 10 سپتمبر برگزار شود. انتخابات ریاست جمهوری امریکا پنجم نومبر برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала