ترامپ: روسیه، چین و کوریای شمالی به خاطر بایدن به امریکا می خندند

© AP Photo / Matt RourkeКандидат в президенты США Дональд Трамп после праймериза в Нью-Гэмпшире
Кандидат в президенты США Дональд Трамп после праймериза  в Нью-Гэмпшире  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2024
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا درباره ای روسیه، چین و کوریای شمالی سخنانی غیرمنتظره گفته و کارکردهای رئیس جمهور کنونی این کشور را ریشخند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا در یک گردهمایی در فیلادلفیا گفت: در دوران ریاست جمهوری جو بایدن امریکا، این کشور پر از مهاجران شده، این وضعیت باعث خنده و گیجی در روسیه، چین و کوریای شمالی شده است.
Кандидат в президенты США Джо Байден и президент США Дональд Трамп во время финальных дебатов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
ترامپ: پیش از گفتمان، بایدن باید آزمایش مواد مخدر بدهد
او گفت: "ما باید آنها را (مهاجران) هر چه سریعتر بیرون کنیم، مشکل اصلی این است که او (جو بایدن) به روسیه، چین، کیم جونگ اون و کوریای شمالی می گوید. این کشورها به ما می خندند، نمی توانند باور کنند که چنین اتفاقی برای امریکا افتاده است".
ترامپ تاکید کردЕ که به محض بازگشت به دفتر بیضی شکل، نخستین کاری که انجام خواهد داد بستن مرزها به روی مهاجران است.
پیش از این شبکه خبری سی بی اس به نقل از منابع گزارش داده بود، که دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا قصد دارد اعطای وضعیت قانونی به صدها هزار مهاجر غیرقانونی را اعلام کند. مهاجران غیرقانونی می توانند ویزا برای کارگران بسیار ماهر، اجازه اقامت دائم و شهروندی ایالات متحده دریافت کنند، علیرغم اینکه قوانین ایالات متحده در حال حاضر صدور آنها را بدون بیرون شدن از کشور ممنوع می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала