روسیه به ایالات متحده هشدار داد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Порт в Севастополе, Крым
Порт в Севастополе, Крым - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2024
عضو شوید
کرملین در مورد عواقب پس از حمله به سواستوپل به ایالات متحده هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دخالت ایالات متحده در خصومت ها نمی تواند عواقبی نداشته باشد. سخنگوی ریاست جمهوری گفت که دخالت ایالات متحده در حمله راکتی به سواستوپل که منجر به کشته شدن غیرنظامیان شد، عواقبی خواهد داشت.
نماینده کرملین گفت: "دخالت ایالات متحده امریکا در خصومت‌ها، دخالت مستقیم در خصومت‌های که منجر به کشته شدن غیرنظامیان روسی می‌شود، البته نمی‌تواند عواقبی را به همراه داشته باشد."
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا مسکو در حال برنامه ریزی اقدامات تلافی جویانه علیه واشنگتن است، با توجه به اینکه روز قبل از راکت های امریکایی در حمله استفاده شده است، پاسخ داد.
Оперативно-тактический ракетный комплекс США производства Lockheed Martin с баллистической ракетой MGM-140 ATACMS - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2024
امروز قوای مسلح اوکراین سواستوپل را با راکت های ATACMS هدف قرار داد
پسکوف تیراندازی را وحشیانه خواند. وی افزود: "اکنون مقامات تحقیقات در حال کار هستند. ما به خوبی می بینیم که چه کسی در پشت این موضوع قرار دارد".
او از نمایندگان رسانه‌ها خواست تا از خبرنگاران خارجی و مدیر مطبوعاتی سران کشورهای اروپایی و ایالات متحده سؤال کنند که "چرا دولت آنها کودکان روسی را می‌کشد".
در 23 جون در ساعت 12:15 به وقت مسکو، قوای اوکراینی با پنج راکت عملیاتی-تاکتیکی امریکایی ATACMSبا سرگلوله های خوشه ای به سواستوپل حمله کردند. دافع هوا روسیه چهار راکت را رهگیری کرد. سرگلوله تکه تکه شدن راکت پنجم در هوا منفجر شد.
Здание конгресса США в Вашингтоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2024
واکنش کنگرس امریکا به حمله قوای اوکراین در سواستوپل
دو کودک و دو بزرگسال جان باختند. بر اساس آخرین گزارشات دولت، 151 غیرنظامی زخمی و با شدت های مختلف مجروح شدند، 82 نفر از جمله 27 کودک در شفاخانه داخل بستر شدند.
همانطور که والی شهر میخائیل رازوژایف گفت، کارشناسان در حال تصمیم گیری در مورد انتقال 15-20 زخمی به مسکو هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала