اتحادیه اروپا بسته جدید تحریم ها علیه روسیه را تصویب کرد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Государственные флаги России и Евросоюза
Государственные флаги России и Евросоюза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2024
عضو شوید
شورای اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه را تصویب نمود.
به گزارش اسپوتنیک، شورای اتحادیه اروپا طی بیانیه ای اعلام کرد که کشورهای اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه در لوکزامبورگ چهاردهمین بسته جدید تحریم ها علیه روسیه را تصویب کردند.
در این سند آمده است: "شورای اتحادیه اروپا امروز چهاردهمین بسته تحریم‌های محدودکننده اقتصادی و فردی را تصویب کرد. این اقدامات بخش‌های ارزشمندی از اقتصاد روسیه مانند انرژی، مالی و تجارت را هدف قرار داده و دور زدن تحریم‌های اتحادیه اروپا را دشوارتر می‌کند".
Саммит ЕС в Брюсселе. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
ساخت ساز و کار اتحادیه اروپا برای بکارگیری از دارایی های روسیه برای کمک به اوکراین
از فبروری 2022 تا به امروز، 13 بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه فدراسیون روسیه، شهروندان این کشور و سازمان ها ارائه شده است. در مجموع، 1725 فرد و 420 سازمان مشمول محدودیت های اروپایی هستند. شهروندان و شرکت‌های اتحادیه اروپا از ارائه وجوه به افرادی که در فهرست تحریم‌ها هستند منع شده‌اند. علاوه بر این، افراد مشمول ممنوعیت سفر هستند که از ورود آنها به اتحادیه اروپا یا عبور از اتحادیه اروپا جلوگیری می کند.
اتحادیه اروپا رژیم‌های تحریمی ضد روسیه را برای "نقض و تهدید استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین" (یک بلوک از تحریم‌های شخصی)، "برای تضعیف حاکمیت اوکراین" (تحریم‌های اقتصادی بخش اقتصادی)، "برای وضعیت داخلی" دارد.
در روسیه." متهمان روس همچنین در فهرست رژیم‌های اتحادیه اروپا به دلیل "تکثیر و استفاده از تسلیحات کیمیایی"، "نقض حقوق بشر" و "جنایت سایبری" قرار دارند. در مجموع، اتحادیه اروپا حالا بیش از 40 رژیم تحریمی مختلف دارد.
کارشناسان شورای اروپا: ایران و عربستان برای تضعیف غرب از روسیه حمایت می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2024
شورای اتحادیه ای اروپا درباره ای کمک به کیف از درآمدهای دارایی های روسیه در ماه اپریل تصمیم می گیرد
مسکو بارها اعلام کرده است که روسیه با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش بر فدراسیون روسیه وارد کرد و همچنان تشدید می شود، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب شجاعت پذیرش شکست تحریم‌های علیه روسیه را ندارد. در خود کشورهای غربی بارها نظراتی مبنی بر بی اثر بودن تحریم ها مطرح شده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی دورمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала