امریکا فروش راکت به تایوان را تائید نمود

سیستم دفاع ضدراکتی امریکایی در جریان آزمایشات راکت قاره پیما را نابود ساخت
سیستم دفاع ضدراکتی امریکایی در جریان آزمایشات راکت قاره پیما را نابود ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2024
عضو شوید
وزارت خارجه امریکا فروش راکت به تایوان را تایید کرد
پنتاگون: امریکا با فروش 60 میلیون دالر راکت به تایوان موافقت کرده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طی گفتگوهای گسترده با کیم جونگ اون، رئیس کوریایی شمالی گفت: روسیه در حال مبارزه با دهه ها سیاست های تحمیلی امپریالیستی ایالات متحده است.
پوتین با تشکر از رهبر کوریایی شمالی برای حمایت از سیاست روسیه، از جمله در جهت اوکراین، گفت: "منظورم مبارزه ما علیه سیاست هژمونیک تحمیل شده طی دهه ها، سیاست امپریالیستی ایالات متحده و اقمار آن در قبال فدراسیون روسیه است.
آژانس همکاری دفاعی پنتاگون گزارش داد، وزارت خارجه امریکا فروش احتمالی 60 میلیون دالری راکت به تایوان را تایید کرده است. در بیانیه آمده است: "وزارت امور خارجه فروش احتمالی سیستم‌های Switchblade-300 و تجهیزات مربوطه را به دفتر نماینده فرهنگی و اقتصادی تایپه به مبلغ تقریبی 60.2 میلیون دالر تأیید کرده است". آژانس گفت که دفتر نمایندگی تایپه 720 راکت و 101 سیستم کنترل درخواست کرده است.
Центральное здание Министерства иностранных дел Китайской Народной Республики в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2024
چین از امریکا می خواهد فرستادن سیگنال های اشتباه به تایوان را متوقف کند
به گفته پنتاگون، وزارت امور خارجه همچنین فروش احتمالی پهپادهای ALTIUS 600M-V به تایوان را به مبلغ 300 میلیون دالر دیگر تایید کرده است. وزارت دفاع نشان می دهد که تایپه تا 291 واحد از این پهپادها را درخواست کرده است. پکن تایوان را بخشی جدایی ناپذیر از جمهوری خلق چین می داند و پایبندی به اصل "چین واحد" پیش نیاز سایر کشورهایی است که مایل به برقراری یا حفظ روابط دیپلماتیک با جمهوری خلق چین هستند.
اصل "چین واحد" و عدم به رسمیت شناختن استقلال تایوان نیز با وجود اینکه در زمینه های مختلف با تایپه تماس نزدیک دارند و تسلیحات این جزیره را تامین می کنند، توسط ایالات متحده نیز رعایت می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала