- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سیاستمدار فرانسوی: پیشنهاد روسیه برای صلح در اوکراین به موقع است، جامعه غربی خسته است

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Новоприбывшее на Запорожское направление пополнение ВС РФ проходит обучение на полигоне в зоне СВО
Новоприбывшее на Запорожское направление пополнение ВС РФ проходит обучение на полигоне в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2024
عضو شوید
یک سیاستمدار فرانسوی گفت، که پیشنهاد روسیه برای حل و فصل مسالمت آمیز در اوکراین به موقع بود و با استقبال خوبی از سوی جامعه غربی، خسته از درگیری، روبرو شد.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، سیاستمدار فرانسوی، رهبر حزب میهن پرستان، به اسپوتنیک گفت: " جامعه در غرب - در فرانسه و کشورهای دیگر - بسیار خسته است. این خطر جنگ است، این فرسودگی انسانی و اقتصادی است و (جامعه غربی) خواهان گفت و گوی صلح است. پیشنهاد روسیه در یک لحظه مناسب ارائه شد و مورد استقبال ویژه قرار گرفت".
Президент РФ Владимир Путин во время российско-эмиратских переговоров с участием президента ОАЭ шейха Мухаммеда бен Заида Аль Нахайяна во дворце Каср Аль-Ватан в Абу-Даби - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
"او هشدار داد" کنکاش در رسانه های خارجی درباره ای پیشنهاد پوتین برای اوکراین
به گفته وی، پیشنهادهای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه منطقی است.
این سیاستمدار خاطر نشان کرد: "این پیشنهاد صلح برپایه خواسته های روسیه است که به نظر من زیاده روی نمی کند. آنها منطقی به نظر می رسند، از جمله آنچه که مربوط به عدم ورود اوکراین به ناتو است. با این حال، ناتو، مانند (ولادیمیر) زلنسکی، که مهره این اتحادیه است، بی درنگ او را رد کرد. این به شدت آزار دهنده است".
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарной сессии VIII Восточного экономического форума - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
نکات کلیدی از سخنرانی پوتین در مورد آغاز مذاکرات با کی‌یف
یادآوری می کنیم، که دیروز جمعه 14 جون 2024، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پیشنهادهای صلح جدیدی را برای حل مناقشه در اوکراین ارائه کرد، که شامل به رسمیت شناختن وضعیت کریمه، جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به عنوان مناطق روسیه، تحکیم کشورهای غیرمتعهد و عاری از هسته ای وضعیت اوکراین، غیرنظامی کردن و نازی زدایی، و لغو تحریم‌های ضد روسیه است.
طرف اوکراینی ابتکار عمل را رد کرد. زلنسکی پیشنهاد مسکو را یک اولتیماتوم خواند و مشاور او میخائیل پودولیاک بر این باور است، که ابتکارهای جدید روسیه ظاهرا حاوی "پیشنهاد صلح واقعی" نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала