نبنزیا: حل مناقشه در اوکراین بدون مشارکت روسیه ممکن نخواهد بود

© Sputnik / Нэнси Сисель /  مراجعه به بانک تصاویر Постпред России при ООН Василий Небензя, архивное фото
Постпред России при ООН Василий Небензя, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، که حل مناقشه در اوکراین بدون مشارکت روسیه غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در مصاحبه با اسپوتنیک درباره ای نشست آینده در بورگن استوک، سوئیس گفت: گفت و گوهای صلح بدون روسیه راهی به جایی نمی رسد.
نبنزیا گفت: "بر کسی پوشیده نیست که گفت و گوهای صلح بدون روسیه راهی به جایی نیست. بدون مشارکت ما، حل مناقشه ممکن نخواهد بود".
Мост Патона через реку Днепр, памятник Матери-Родине в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2024
سیاستمدار جاپانی: تلاش برای حل مناقشه اوکراین تنها برپایه ای دیدگاه کی یف کاری بیهوده است
سوئیس کنفرانسی درباره ای اوکراین در 15 تا 16 جون در استراحتگاه بورگنستاک در نزدیکی شهر لوسرن برگزار خواهد کرد. نزدیک به 80 کشور مشارکت خود را تایید کرده اند. جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل، در این کنفرانس شرکت نخواهند کرد. انتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نیز در این کنفرانس شرکت نخواهد کرد.
پیش از این، منبع اسپوتنیک در سازمان ملل گفته بود، که انتظار ندارد این سازمان سند نهایی نشست را امضا کند. ولادیمیر خوخلوف، دبیر مطبوعاتی سفارت روسیه در برن به اسپوتنیک گفت، که سوئیس برای فدراسیون روسیه دعوت نامه ای برای شرکت در نشست اوکراین ارسال نکرده است، مسکو در هیچ موردی شرکت نخواهد کرد. وی افزود، که ایده کنفرانس صلح که به شدت از سوی برگزارکنندگان ترویج شده است، برای فدراسیون روسیه پذیرفتنی نیست، زیرا ما درباره ای گزینه دیگری برای پیشبرد یک "ساختار صلح" غیرقابل دوام صحبت می کنیم که منافع روسیه را در نظر نمی گیرد. کرملین اعلام کرد، که جستجوی گزینه هایی برای حل و فصل اوضاع در مناقشه اوکراین بدون مشارکت روسیه کاملاً غیرمنطقی و بیهوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала