سیاستمدار جاپانی: تلاش برای حل مناقشه اوکراین تنها برپایه ای دیدگاه کی یف کاری بیهوده است

© iStock.com / joytМост Патона через реку Днепр, памятник Матери-Родине в Киеве, Украина
Мост Патона через реку Днепр, памятник Матери-Родине в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2024
عضو شوید
یک سیاستمدار معروف جاپانی و نماینده مجلس این کشور گفت، که تلاش برای حل مناقشه در اوکراین تنها برپایه آنچه کیف می گوید، پوچ و بیهوده است.
به گزارش اسپوتنیک، مونئو سوزوکی سیاستمدار معروف جاپانی و نماینده مجلس این کشور به اسپوتنیک گفت: "نشست گروه هفت از تاریخ 13 جون در ایتالیا برگزار خواهد شد. تا جایی که خبر دارم، نخست وزیر جاپان در راه بازگشت به "نشست صلح" در سوئیس خواهد رفت. این نشست را "نشست صلح"" نامیده اند، اما نشست های صلح نیست. از نظر من، این به نوعی چالشی برای روسیه است. زیرا کار درست این بود، که از روسیه نیز دعوت می شد و مذاکرات در شرایط برابر برگزار می شد. در این صورت نشست مناسبی می بود. خود این واقعیت که نشست از سوی اوکراین مدیریت می شود نشان می دهد، که این نشست، نشست درخوری نیست. افکار بین المللی در حال دستکاری است. تا زمانی که هر دو کشور، نه تنها اوکراین، بلکه روسیه نیز با یکدیگر صحبت نکنند، این مشکل قابل حل نیست. تلاش برای حل (مناقشه) تنها بر اساس آنچه اوکراین می گوید مزخرف و کاری بیهوده است".
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
کرملین: نشست سوئیس درباره ای اوکراین پوچ خواهد بود
یادآوری می کنیم، که سوئیس 15 و 16 جون میزبان کنفرانس صلح اوکراین در نزدیکی شهر لوسرن خواهد بود. روسیه حضور نخواهد داشت. نزدیک به 90 کشور و سازمان مشارکت خود را در این رویداد اعلام کرده اند. جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل در این کنفرانس شرکت نخواهند کرد. ولادیمیر خوخلوف، سخنگوی سفارت روسیه در برن به اسپوتنیک گفته بود، که سوئیس برای روسیه دعوتنامه ای برای شرکت در نشست اوکراین ارسال نکرده است و مسکو در هر حال شرکت نخواهد کرد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه نیز به نوبه خود گفت، که روند مذاکرات اوکراین بدون مشارکت روسیه بی معنی است، اما باید درک کرد که چه فرمول صلحی در نشست سوئیس مورد بحث قرار خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала