"هشدار جنگ": به صدا درآمدن زنگ خطر پس از تصمیم دیوانه وار بایدن در امریکا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2024
عضو شوید
نماینده کنگره امریکا گفت: تایید رئیس جمهور ایالات متحده با یورش های نیروهای مسلح اوکراین به روسیه منجر به جنگ جهانی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بانو مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره امریکا اعلام کرد، که تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای تایید یورش های نیروهای مسلح اوکراین به خاک روسیه با جنگ افزارهای امریکایی می تواند منجر به رویداد درگیری جهانی شود.
Президент США Джо Байден выступает на пресс-конференции в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
بایدن: یورش با جنگ افزارهای امریکایی به روسیه می تواند غرب را وارد جنگ کند
او در مصاحبه با کانال رامبل RealAmericasVoice با خشم گفت: "این (تامین مالی درگیری در اوکراین) خطر آغاز جنگ جهانی سوم را برای ما به وجود می آورد، به ویژه پس از اینکه دولت بایدن اجازه بکارگیری از جنگ افزارهای (امریکایی) را برای یورش به روسیه داد".
افزون بر این، گرین یادآور شد، ایالات متحده ممنوعیت ارائه جنگ افزارها به گردان ملی گرای اوکراینی آزوف (گروه تروریستی ممنوعه در روسیه ) را برداشت. نماینده کنگره در پایان گفت، که واشنگتن نمی خواهد به صلح در اوکراین دست یابد، زیرا برای ادامه درگیری دست به هر کاری می زند.
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این اعلام کرده بود، که مقام های کشورهای ناتو باید متوجه باشند از برنامه‌هایی که وقتی به کی‌یف اجازه می‌دهند با سامانه‌های موشکی تحویل داده شده از سوی غرب به نیروهای مسلح اوکراین به "هدف های مشروع" در عمق خاک روسیه یورش ببرند، "با چه چیزی بازی می‌کنند".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، ضمن سخن درباره ای پاسخ احتمالی فدراسیون روسیه به یورش های جدید به خاک روسیه گفت، که رئیس جمهور و ارتش روسیه این موضوع را می دانند که "اقدامات متقابل مناسب را انجام داده و برای آن آماده می شوند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала