گفت و گوی ماکرون با پیرامونیانش درباره ای کناره گیری اش

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Франции Эмманюэль Макрон покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали
Президент Франции Эмманюэль Макрон покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
رسانه ها گزارش دادند، که رئیس جمهور فرانسه در حال گفت و گو با پیرامونیانش درباره ای احتمال کناره گیری اش است.
به گزارش اسپوتنیک، ایستگاه رادیویی اروپا 1 به نقل از منابع گزارش داد، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه کناره گیری اش را رد نمی کند.
Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
سخنگوی پوتین سخنان ماکرون را تحریک آمیز خواهد
یکی از گفت و گو کننده های رسانه ای نزدیک به رئیس جمهور گفت: "کناره گیری رئیس جمهور تابو نیست بلی، باید همه گزینه ها را در نظر بگیرید. و آماده است تا پایان دوره ریاست جمهوری خود را قربانی کند".
خاطرنشان می شود، که ماکرون در هفته های پسین این سناریو را با فردی از حلقه خود در میان گذاشته است. برگزیده نیست، اما می تواند "درام" وضعیت را افزایش دهد. ادعا می‌شود، که ماکرون همچنین می‌تواند در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی با حزب راست‌گرای «انجمن ملی» موافقت کند تا تا انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی در سال 2927 "با خوشحالی شکست بخورند".
نتایج نهایی انتخابات پارلمان اروپا در فرانسه:
"اتحادیه ملی" - 31.37٪ آرا؛
ائتلاف با حزب رنسانس ماکرون - 14.6٪؛
لیست نمایندگان حزب سوسیالیست و حزب مکان عمومی - 13.83٪؛
"فرانسه بی تعظیم" - 9.89٪؛
"جمهوری خواهان" - 7.25٪؛
"محیط زیست" - 5.5٪؛
"پیروزی دوباره" - 5.47٪.
رهبر فرانسه روز یکشنبه پس از اعلام نتایج نخستین انتخابات پارلمان اروپا در فرانسه که بر اساس آن راهپیمایی ملی بیش از دو برابر از ائتلاف پشتیبانان ماکرون پیش بود، رهبر فرانسه از انحلال مجلس ملی و برگزاری آن خبر داد.
انتخابات زودهنگام پارلمانی در دو دور - در 30 جون و 7 جولای. همانطور که کانال تلویزیونی RTL با اشاره به نظرسنجی تولونا هریس اینتراکتیو گزارش داد، جناح راست ممکن است اکثریت نسبی را در مجلس ملی پس از نتایج انتخابات زودهنگام کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала