سخنگوی پوتین سخنان ماکرون را تحریک آمیز خواهد

© Sputnik / Alekseiy Vitvitckiy /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности
Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: سخنان رئیس جمهور فرانسه تحریک آمیز و تشدید کننده تنش ها است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: روسیه سخنان امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را بسیار تحریک آمیز و تشدید کننده تنش ها می داند.
Президент Франции Эммануэль Макрон и президент США Джо Байден на саммите G7 в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پشتیبانی نکردن بایدن از ایده ماکرون برای فرستادن آموزگاران جنگی به اوکراین
پسکوف گفت: "با توجه به اینکه فرانسه یکی از اعضای ناتو، عضو اتحادیه اروپا و یک کشور بزرگ اروپایی است، ما این سخنان را بسیار تحریک آمیز می دانیم، این سخنان تنش ها را در این قاره افزایش می دهد و هیچ نتیجه و دست آورد مثبتی ندارد".
سخن پردازی های تهاجمی پاریس
رئیس جمهور فرانسه پیش از این چندین بار سخنان طنین انداز درباره ای موضوع درگیری در اوکراین بیان کرده است. بنابراین، به گفته وی، پاریس امکان فرستادن نیرو به منطقه جنگی را در صورت شکستن خط مقدم از سوی روسیه و درخواست کمک کیف، رد نمی کند.
این سیاستمدار مدعی شد که "بسیاری از کشورها" با رویکرد او موافق هستند. او سه‌شنبه گذشته گفت، که کیف باید اجازه داشته باشد هدف های را در خاک روسیه که ارتش روسیه از آنجا یورش های انجام می‌دهد، هدف قرار دهد. با این حال، ماکرون این را تشدید نمی‌داند.
افزون بر این، همانطور که روزنامه لوموند نوشت: رئیس جمهور فرانسه می خواهد یک ائتلاف اروپایی برای فرستادن آموزگاران نظامی به اوکراین ایجاد کند. به گفته این نشریه، این ممکن است "چند هفته یا حتی چند روز" باشد.
یادآوری می کنیم، که کرملین چنین ایده هایی را دور بی پیشینه ای تشدید تنش خواند که نیازمند توجه و تدابیر ویژه است. در پس زمینه سخنان دشمنانه ای سیاستمداران غربی، تمرینات تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوبی در روسیه به نمایندگی از ولادیمیر پوتین آغاز شد. این مانورها بکارگیری از جنگ افزارهای هسته ای غیر راهبردی را تمرین می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала