مشخص شدن دخالت داده های نظامی اوکراین در یورش تروریستی کروکوس

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Директор Федеральной службы безопасности РФ Александр Бортников
Директор Федеральной службы безопасности РФ Александр Бортников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
رئیس کمیته ملی ضد تروریسم روسیه گفت: دخالت داده های نظامی اوکراین در یورش تروریستی در کروکوس مشخص شده است.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بورتنیکوف رئیس کمیته ملی ضد تروریسم روسیه گفت: "سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین و غرب در حال گسترش دایره عاملان احتمالی هستند که برای ارتکاب جنایات برجسته در روسیه استخدام شده‌اند".
الکساندر بورتنیکوف، رئیس کمیته ملی ضد تروریسم (NAC)، مدیر سرویس امنیت فدرال در نشست امروز بیان کرد: "سرویس‌های اطلاعاتی روسیه دخالت اطلاعات نظامی اوکراین را در یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک که در ماه مارچ رخ داد، مشخص کرده‌اند".
کروکوس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2024
کمیته تحقیقات روسیه دست داشتن کی‌یف و اسلام گرایان در حمله تروریستی به کروکوس را بررسی می‌کند
او گفت: "سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین و غربی در حال گسترش دایره عاملان احتمالی هستند که برای ارتکاب جنایات برجسته در روسیه استخدام شده‌اند و به آموزش آنها و تجهیز سازمان‌های تروریستی بین‌المللی کمک می‌کنند. یک نمونه ای گویا دخالت اطلاعات نظامی اوکراین در یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو است که ما آن را مشخص کرده ایم".
بخشی از ویدئوی سخنرانی بورتنیکوف از سوس مرکز اطلاعات کمیته ملی ضد تروریسم پخش شد.
یادآوری می کنیم، که در شامگاه 22 مارچ، یک یورش تروریستی در سالن کنسرت تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو انجام شد. شمار قربانیان این یورش تروریستی به 144 نفر رسید و 551 نفر زخمی شدند. یک پرونده جنایی زیر عنوان یک ماده تروریسم باز شد. تا صبح روز 23 مارچ، چهار عامل یورش تروریستی در منطقه بریانسک دستگیر شدند: دلیرجان میرزویف، سیداکرم رجب ولیزاده، شمس الدین فریدنی و محمدصابر فیضوف. پس از آن، همدستان ادعایی مهاجمان پیدا و دستگیر شدند. در مجموع 20 نفر در پرونده یورش تروریستی متهم شده اند. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه اعلام کرد، که آنها پیوندی افرادی که این یورش تروریستی را انجام داده اند با ملی گرایان اوکراینی را ثابت کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала