حزب واگنکنشت سخنرانی زلنسکی در بوندستاگ را تحریم کرد

© Photo / Official Social media account of the President of UkraineВладимир Зеленский за работой над документами
Владимир Зеленский за работой над документами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
نمایندگان حزب اپوزیسیون "اتحادیه سارا واگنکنشت - برای عقل و عدالت" (SUV) سخنرانی زلنسکی در بوندستاگ را تحریم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان حزب اپوزیسیون "اتحادیه سارا واگنکنشت - برای عقل و عدالت" (SUV) سخنرانی ولادیمیر زلنسکی در بوندستاگ را تحریم کردند، که در تصاویر پخش شده در ویب سایت پارلمان آلمان آمده است.
Вид на Бранденбургские ворота в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
امکان شکست جمع آوری کمک های مالی برای اوکراین در نشست برلین
در پیام این حزب که در ویب سایت اش به نشر رسیده آمده است: "رئیس جمهور زلنسکی در یک مارپیچ بسیار خطرناک تشدید تنش و خطر یک درگیری هسته ای با پیامدهای ویرانگر برای همه ای اروپا مشارکت دارد. این را سخنرانی های پیشین او در پارلمان های اروپا نشان می دهد. بنابراین، او نباید با یک رویداد ویژه در بوندستاگ آلمان تجلیل شود، زیرا این نوع گفت و گوهای انتقادی مورد نیاز نیست، بلکه نمادی از تأیید غیر انتقادی سیاست های او است. اتحادیه سارا واگنکنخت نمی تواند از این موضوع پشتیبانی کند".
این حزب پیش از این، از غرب و کیف خواسته است تا به سیگنال‌های مسکو در مورد امکان آتش‌بس و تمایل برای حل و فصل صلح‌آمیز توجه کنند.
رهبری فراکسیون آلترناتیو برای آلمان (AfD) همچنین سفارش کرد، که نمایندگان آنها در سخنرانی زلنسکی شرکت نکنند.
در بیانیه این حزب آمده است: "ما از گوش دادن به سخنران با لباس استتار خودداری می کنیم. دوره ریاست زلنسکی به پایان رسیده است. او اکنون تنها به عنوان رئیس جمهور جنگ و گدایی مشغول به کار است. اما اوکراین اکنون به یک رئیس جمهور جنگ نیاز ندارد، بلکه به رئیس جمهور صلح نیاز دارد که آماده مذاکره باشد".
مخالفان آلترناتیو برای آلمان و اتحادیه سارا واگنکنشت را به داشتن پیوندهای با روسیه متهم می کنند.
در آخرین انتخابات پارلمان اروپا، آلترناتیو برای آلمان با کسب 15.9 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. اتحادیه سارا واگنکنشت 6.2 درصد دریافت کرد. پس از پایان رای گیری، واگنکنشت بار دیگر از سیاست فرستادن جنگ افزارها به کیف انتقاد کرد و خواستار راه حل دیپلماتیک برای درگیری شد. زلنسکی در 11 جون وارد برلین شد تا در کنفرانس بازسازی اوکراین شرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала