امکان شکست جمع آوری کمک های مالی برای اوکراین در نشست برلین

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на Бранденбургские ворота в Берлине
Вид на Бранденбургские ворота в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
جمع آوری کمک های مالی برای اوکراین در آلمان ممکن است به دلیل تقصیر خود کیف شکست بخورد.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو می نویسد، که تلاش برای دریافت بودجه جدید برای اوکراین در نشست بازسازی آن در برلین ممکن است به دلیل جنگ قدرت در کیف شکست بخورد.
این نشریه نوشته است: "اگر کنفرانس جمع آوری کمک های مالی که امروز در برلین برگزار می شود، ممکن با شکست روبرو شود، چرا که خود دولت اوکراین مقصر است. درگیری های داخلی و جنگ قدرت، اقتدار کیف را تهدید می کند".
Российские военные и бойцы ЛНР в освобожденном Лисичанске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کنکاش نامنتظره درباره ای پایان درگیری اوکراین در آلمان
خاطرنشان می شود، که الکساندر کوباکوف وزیر پیشین زیرساخت اوکراین با مقام های آلمانی برای جذب سرمایه گذاران همکاری می کرد، اما یک ماه پیش به عنوان بخشی از تغییر دولت برکنار شد.
این نشریه می نویسد، که کوباکوف می توانست به پیشنهاد مشاور ولادیمیر زلنسکی، اندری ارماک، اخراج شود که بدین ترتیب رقیب سیاسی او را برکنار کرد.
افزوده شده است، که روز دوشنبه، مصطفی نایم، رئیس آژانس دولتی بازسازی و توسعه اوکراین استعفا داد که به گفته این نشریه، نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری برای اوکراین داشت.
پیش از این، بلومبرگ گزارش داده بود، که نایم به دلیل اختلافات سیاسی داخلی در کیف، در کنفرانس بازسازی اوکراین در آلمان که 11 تا 12 جون برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد. نایم گزارش داد، که دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین بدون ذکر دلایل، درخواست او برای سفر کاری به برلین را رد کرد.
در ماه می، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از مقامات گزارش داد، که کشورهای گروه 7 اخراج والری زالوژنی و کوباکوف، فرمانده کل سابق نیروهای مسلح اوکراین را اقداماتی "ویرانگر و غیرقابل توضیح" برای سفیران اوکراین می دانند، که کشورهای گروه-7 این موضع را به مقامات اوکراینی منتقل کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала