تلاش دو فرانسوی برای ورود به قلمرو پایگاه کیهانی بایکونور

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Вывоз ракеты-носителя "Союз-ФГ" с ТПК "Союз МС-07" на стартовую площадку
Вывоз ракеты-носителя Союз-ФГ с ТПК Союз МС-07 на стартовую площадку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
دو فرانسوی تلاش کردند که وارد قلمرو پایگاه کیهانی بایکونور شوند، اما یکی از آنها در اثر تشنگی درگذشت.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع از پایگاه کیهانی بایکونور به اسپوتنیک گفت: دو فرانسوی سعی کردند وارد قلمرو پایگاه کیهانی بایکونور در قزاقستان شوند که یکی از آنها به دلیل کم آبی جان خود را از دست داد.
Запуск грузового корабля Прогресс МС-25 с Байконура. Стоп-кадр видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
موشک حامل فضاپیمای پروگرس ام اس-26 از بایکونور پرتاب شد + ویدیو
گفت و گو کننده خبرگزاری گفت: "روز پیش، دو شهروند فرانسوی سعی کردند وارد قلمرو پایگاه کیهانی شوند. آنها مسیر "کلاسیک" را انتخاب کردند - آنها در بزرگراه پیاده شدند و به سوی ساختمان های بلند در صحرا حرکت کردند. در راه یکی از آنها بیمار شد".
به گفته وی، فرانسوی دوم نتوانست به طور مستقل به دوست خود کمک کند و به سوی بزرگراه دوید.
گفت و گو کننده خبرگزاری گفت: "زمانی که به بزرگراه رسید، و موتری را متوقف کرد و شرایط را توضیح داد و کمک خواست، نخستتین نفر بر اثر کمی آبی جان خود را از دست داد".
یادآوری می کنیم، که بایکونور از دیرباز مورد توجه گردشگران افراطی بوده است. بنابراین، در سال 2022، دیمیتری روگوزین، رئیس پیشین روسکاسموس، از دستگیری شهروند بریتانیایی بنجامین ریچ و شهروند بلاروسی آلینا زلوپا در نزدیکی سکوی پرتاب شماره 112، جایی که دومین نسخه پرواز فضاپیمای بوران شوروی در آن قرار دارد، خبر داد. برپایه داده های منابع باز، میانگین دمای بایکونور در ماه جون در جریان روز +33 درجه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала