امریکا بازدارندگی فرستادن جنگ افزار به کندک ملی آزوف را برداشت*

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
مقام های ایالات متحده بازدارندگی فرستادن جنگ افزار به گردان/کندک آزوف اوکراین را برداشت.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست به نقل از وزارت خارجه امریکا گزارش داد، که دولت امریکا بازدارندگی فرستادن جنگ افزار به گردان/کندک ملی گرایان اوکراینی آزوف* را لغو کرده است.
این نشریه به نقل از وزارت سیاست خارجی امریکا نوشت: "تیپ/لوای 12 نیروهای ویژه اوکراینی "آزوف"* بازنگری قانون لیهی را که از سوی وزارت امور خارجه انجام شده بود، تصویب کرد".
Служба МЧС РФ загружает при помощи крана на трал поврежденный автомобиль в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
فرمانده "آزوف" دستور شلیک به موترهای غیرنظامی در ماریوپول را صادر کرد
این قانون کمک نظامی ایالات متحده به واحدهای خارجی را که مرتکب نقض جدی حقوق بشر شده اند، ممنوع می کند.
وزارت امور خارجه امریکا گفت، که "هیچ مدرکی" دال بر چنین تخلفاتی پیدا نکرده است. سخنگوی این وزارت، از گفتن اینکه چه زمانی این ممنوعیت برداشته شد یا اینکه جنگجویان آزوف جنگ افزارهای امریکایی دریافت کرده اند، خودداری کرد.
یادآوری می کنیم، که در ایالات متحده، کمک رسانی به آزوف* به دلیل ماهیت نازی در ایدئولوژی و فعالیت های آن ممنوع بود، اما سال گذشته واشنگتن پست به نقل از یک منبع وزارت امور خارجه اعتراف کرد، که این قانون هیچ اثر عملی ندارد. پل گوسار، نماینده کنگره در آن زمان گفت، که این ممنوعیت پس از ورود شبه نظامیان آزوف* به نیروهای مسلح و گارد ملی اوکراین و تشکیل تشکیلات مسلح جداگانه با مشارکت آنها از بین رفت.
دادگاه عالی روسیه آزوف* را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت شناخت و کارکردهای آن را ممنوع کرد.
به گفته کارشناسان، ایدئولوژی گردان/کندک ملی شامل "نژاد پرستی بیولوژیکی شدید"، طرح هایی برای جداسازی قانونی نژادهای دیگر، انکار دموکراسی، اخلاق و قوانین بین المللی است. به گفته آنها، نمایندگان "آزوف"* به نمایندگان اقلیت های ملی، مخالفان سیاسی حمله کردند، ساکنان روسی زبان اوکراین راترساندند. ساکنان دونباس را ربودند و شکنجه کردند، و همچنین در جنایات جنگی بیشماری دست داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала