کرملین: سوئیس تا حد زیادی بی طرفی خود را از دست داده است

© Sputnik / Sergey Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель руководителя администрации президента - пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков
Заместитель руководителя администрации президента - пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2024
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین گفت: سوئیس تا حد زیادی بی طرفی خود را از دست داده است، زیرا در پس زمینه درگیری اوکراین با اقلیت غربی ابراز همبستگی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت: سوئیس تا حد زیادی بی طرفی خود را از دست داده است، زیرا در پس زمینه درگیری اوکراین با اقلیت غربی ابراز همبستگی کرده است.
پسکوف گفت: "سوئیس در حال از دست دادن بی طرفی خود که سال های متمادی آن را حفظ کرده بود، است. سوئیس تا حد زیادی بی طرفی خود را در مورد اوکراین از دست داده است، زیرا در پس زمینه درگیری اوکراین با اقلیت غربی ابراز همبستگی کرده است".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров и президент Швейцарии Игнацио Кассис во время встречи в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
وزیر خارجه سوئیس: هیچ روند صلحی بدون روسیه امکان پذیر نیست
وی همچنین در خصوص درخواست حزب خلق سوئیس که خواستار دعوت از مسکو در کنفرانس شده بود گفت: این مسئله داخلی این کشور است اما با استدلال آن ها موافقیم.
کرملین: سوئیس با عدم دعوت از روسیه به نشست اوکراین، موضع بی طرفی خود را نقض کرده است
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت، که سوئیس با دعوت نکردن نمایندگان روسیه به کنفرانس درباره ای اوکراین، از بی طرفی خود دور می شود.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ای درخواست حزب خلق سوئیس برای دعوت از مسکو برای شرکت در کنفرانس اوکراین و اینکه این کنفرانس نباید به عرصه ای برای تبلیغ تسلیحات تبدیل شود، گفت: "در واقع، به این اوصاف (عدم دعوت سوئیس از روسیه برای شرکت در کنفرانس) سوئیس از موضع دیرینه اش مبنی بر بی طرفی فاصله می گیرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала