واکنش زاخارووا به توقیف گذرنامه ریتر از سوی مقام های امریکایی

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова
Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره ای توقیف گذرنامه تحلیلگر امریکایی از سوی مقام های این کشور واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، درباره ای توقیف گذرنامه ای اسکات ریتر، تحلیلگر نظامی وزارت امور خارجه ایالات متحده، که قصد پرواز به مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ را داشت، دیدگاهش را بیان کرد.
Истребители ВВС США F-16 над территорией Ирака - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
اسکات ریتر: ارسال F-16 به اوکراین نتیجه معکوس خواهد داشت
او در تلگرامش نوشت: "پولیس امریکا به دستور وزارت خارجه امریکا، ستون نویس اسکات ریتر را که در حال حرکت به سوی انجمن سنت پترزبورگ بود، از پرواز بیرون کرد. آیا این برپایه اصلاحیه یکم یا چهارمین اصلاحیه انجام شده است؟".
یادآوری می کنیم، که متمم اول قانون اساسی امریکا، از آن میان، آزادی بیان و تجمع را تضمین می کند و متمم چهارم، تفتیش و توقیف غیر منطقی را ممنوع می کند.
اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی و تحلیلگر نظامی بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده، پیشتر گزارش داده بود که افسران گمرک و نگهبانی از مرزهای ایالات متحده با استناد به دستور وزارت امور خارجه، از حضور وی در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ جلوگیری کردند. به گفته یک تحلیلگر نظامی، پاسپورت وی ضبط شده است.
پیش از این، رادیو اسپوتنیک نوشته بود که به نظر ریتر، چه مسیر سیاسی، اوکراین را به سعادت می رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала