منبعد سوئیس نمی تواند کشور بی طرف باشد

CC0 / Pixabay / Швейцарский флаг на фоне вида города Люцерн
Швейцарский флаг на фоне вида города Люцерн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2024
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه توضیح داد که چرا سوئیس دیگر نمی تواند یک کشور بی طرف در نظر گرفته شود.
به گزاش اسپوتنیک، مقامات سوئیس با پیوستن به تحریم‌های ضدروسی و موافقت با برگزاری نشست علیه روسی در خاک خود برای بحث در مورد فرمول صلح ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در واقع رد اصل بی‌طرفی خود، رودیون میروشنیک، را تایید کردند. سفیر اعظم وزارت خارجه روسیه برای جنایات رژیم کیف، پیش از کنفرانس که در 15 تا 16 جون در بورگنستاک برگزار می شود.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров и президент Швейцарии Игнацио Кассис во время встречи в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
وزیر خارجه سوئیس: هیچ روند صلحی بدون روسیه امکان پذیر نیست
سوئیس با پیوستن به تحریم های یکجانبه علیه روسیه، خود را از وضعیت یک کشور بی طرف محروم کرد. مقامات این کشور نشان دادند که درگیری داشتند و تأیید کردند که طرف کدام طرف است. در چنین شرایط نیازی به صحبت از بی طرفی و بی طرفی نیست. و همین واقعیت برگزاری یک اجلاس تبلیغاتی طرفدار کیف بر تعصب مقامات سوئیسی تاکید دارد. آنها بهتر از هرکسی می فهمند که در چه نوع تولیدی شرکت می کنند.
این دیپلمات تاکید کرد: مکان، رویه و شکل مذاکرات آتی برای حل مسالمت آمیز مناقشه در اوکراین نیز باید در قالب "مذاکرات درباره مذاکرات" انجام شود. با این همه، این مستلزم آن است که طرف مقابل تمایل و پتانسیل را برای این کار نشان دهد.
Федеральный дворец (Парламент) в городе Берн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2023
سوئیس درخواست سفیر امریکا برای مسدود کردن دارایی های روسیه را رد کرد
وی افزود: "فعلاً ما فقط میل به برگزاری یک شنبه تبلیغاتی در سوئیس را می بینیم که ممکن است به هر چیزی مربوط باشد، اما نه به حل مناقشه".
قابل ذکر است که در 15 تا 16 جون، سوئیس میزبان نشست موسوم به صلح میشود که در آن ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین قصد دارد از "فرمول صلح" خود حمایت کند. این امر مستلزم خواسته های اولتیماتوم در مورد روسیه است. با این حال، اکثر کشورهای جنوب جهانی از جمله چین از شرکت در این رویداد خودداری کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала