جبهه آزادی: 5 طالب را در کابل کشته و زخمی کردیم

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2024
عضو شوید
جبهه آزادی با نشر خبرنامه ای از کشته و زخمی کردن 5 جنگجوی طالبان در شهر کابل از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی دیشب با نشر خبرنامه ای در برگه ای تلگرامش نوشت: "مبارزان جبهه آزادی افغانستان، نزدیکای ساعت 8 شام امروز جمعه 11 جوزای 1403 خورشیدی موتر گزمه ای وزارت داخله گروه ترورریستی طالبان را در جاده ای میان چهارراهی پنجصد فامیلی و تپه ای خواجه بغرا واقع در حوزه ای پانزدهم امنیتی خیرخانه کابل هدف قرار دادند".
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2024
جبهه آزادی: یک طالب را در کاپیسا کشتیم
این جبهه در ادامه نوشته است: "این واسطه نفربر پر از ملیشه های طالب برای افراز ایست بازرسی در مسیر میدان هوایی کابل در ساحه آمده بود، که در نتیجه این عملیات دو ملیشه گروه طالبان کشته و سه تن دیگر آنان زخمی شده اند".
پیش از این، جبهه مقاومت ملی افغانستان نیز مدعی کشتن دو جنگجوی طالبان در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل شده بود.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала