جبهه آزادی: یک طالب را در کاپیسا کشتیم

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2024
عضو شوید
جبهه آزادی با نشر خبرنامه از کشته و زخمی کردن 2 جنگجوی طالبان در ولایت کاپیسا از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی دیشب با نشر خبرنامه ای در برگه ی تلگرامش نوشت، که نیروهای این جبهه با یورش بر جنگجویان طالبان، 2 جنگجوی این گروه را در ولایت کاپیسا زخمی کرده است.
این جبهه نوشته است: "مبارزان جبهه آزادی افغانستان، نزدیکای ساعت 1:00 پس از چاشت امروز جمعه 4 جوزای 1403 خورشید، یک عراده رنجر ملیشه های طالب را در قریه بدخشی در پیرامون شهر نجراب ولایت کاپیسا هدف قرار دادند که در نتیجه یک ملیشه طالبان کشته و یکتن دیگر زخمی شده است".
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2024
کشته و زخمی شدن 3 طالب از سوی نیروهای جبهه آزادی
این جبهه افزوده است: "در این عملیات یک موتر رنجر گروه طالبان نیز خساره مند گردیده است".
در همین حال، منابع محلی در کاپیسا می‌گویند، که افراد ناشناس بر داخل یک عراده رنجر طالبان در این ولایت، بمب دستی پرتاب کردند.
منابع به روزنامه ۸صبح تایید می‌کنند، که این رویداد روز جمعه، 4 جوزا، در روستای بدخشی از مربوطات ولسوالی نجراب رخ داده است.
به گفته منابع، در نتیجه این رویداد دو جنگ‌جوی طالبان و دو غیرنظامی زخمی شده‌اند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала