نشر جعلی ویدیوها در مورد تهدید روسیه در شبکه های اجتماعی

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает на пресс-конференции в Вашингтоне
Президент США Джо Байден выступает на пресс-конференции в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2024
عضو شوید
استخبارات خارجی اعلام کرد که امریکا قصد دارد ویدیوهایی را درباره تهدید روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر کند.
به گزارش اسپوتنیک، SVR خبر داده است که ایالات متحده قصد دارد ویدیوهایی در مورد تهدید روسیه در شبکه های اجتماعی سویدن ارسال کند.
دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) روز پنجشنبه گزارش داد که وزارت امور خارجه ایالات متحده قصد دارد برای نشان دادن "جدی بودن تهدید روسیه"، ویدئوهای کوتاه را برای جمعیت سویدن و فنلند ارسال کند.
ФСБ РФ пресекла попытку совершения ДТА на газопроводе Южный поток в Волгоградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2023
کلوپ ویدیو
سرویس امنیت فدرال روسیه جاسوس امریکا را گرفتار کرد + ویدیو
در این گزارش آمده است: "دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه گزارش می‌دهد که حقایق متعدد حاکی از تبدیل نهایی وزارت خارجه امریکا، تحت تأثیر هیستری افسارگسیخته ضد روسی، به یک سخنگوی تبلیغاتی غیراصولی است".
این گزارش خاطرنشان می‌کند که "تحت حمایت وزارت سیاست خارجی امریکا، قرار است در آینده نزدیک مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه در شبکه‌های اجتماعی محبوب و پیام‌رسان‌های فوری منتشر شود تا "جدی بودن تهدید روسیه" را نشان دهد.
استخبارات خاطرنشان کرد: "مخاطبان هدف این پروژه جمعیت سویدن و فنلند هستند که باید "ترس جهانی" از "اشتهای سرزمینی" مسکو را که توسط واشنگتن ساخته شده است را در آنها ایجاد کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала