کلوپ ویدیو

سرویس امنیت فدرال روسیه جاسوس امریکا را گرفتار کرد + ویدیو

© Sputnik / Federal Security Service of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ФСБ РФ пресекла попытку совершения ДТА на газопроводе "Южный поток" в Волгоградской области
ФСБ РФ пресекла попытку совершения ДТА на газопроводе Южный поток в Волгоградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال FSB فعالیت های غیرقانونی شونوف خبرچین سفارت ایالات متحده را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال FSB فعالیت های غیرقانونی رابرت شونوف، شهروند روسیه و کارمند سابق سرکنسولگری امریکا که وظیفه خبرچینی برای سفارت ایالات متحده را انجام می داد، متوقف کرد.
بخش روابط عمومی سروریس امنیتی فدرال گزارش می دهد که کارمندان FSBروسیه در مسکو فعالیت های غیرقانونی یک خبرچین سفارت ایالات متحده را متوقف کردند، این شخص کارمند سابق سرکنسولگری ایالات متحده در ولادی وستوک، شهروند فدراسیون روسیه، رابرت شونوف نام دارد.
پیش از این، آناستازیا رومانووا، دبیر مطبوعاتی دادگاه لفورتوو مسکو، به اسپوتنیک، گفته بود که دادگاه مدت بازداشت رابرت شونوف، کارمند سابق کنسولگری امریکا در ولادی وستوک، متهم به همکاری با ایالات متحده امریکا علیه امنیت روسیه را برای سه ماه دیگر تمدید کرد.
پیام می گوید: "سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه فعالیت های غیرقانونی یک خبرچین سفارت ایالات متحده در مسکو، کارمند سابق سرکنسولگری ایالات متحده در ولادی وستوک، شهروند روسی شونوف رابرت روبرتوویچ را متوقف کرد، او به ارتکاب جنایت بر اساس ماده 275.1 قانون کیفری روسیه "همکاری بر اساس محرمانه با یک کشور خارجی"متهم شد.
به گفته این وزارتخانه، از سپتامبر 2022 تا زمان دستگیری شونوف، " در مقابل دریافت پاداش مادی، او وظایف سپرده شده از طرف کارمندان بخش سیاسی سفارت ایالات متحده در مسکو سیلین جفری و برنشتاین دیوید را برای جمع آوری اطلاعات در مورد پیشرفت یک ارتش ویژه انجام داد که شامل جمع اوری اطلاعات درباره عملیات، فرآیندهای بسیج در مناطق روسیه، در لحظات مشکل ساز و ارزیابی آنها بر فعالیت اعتراضی مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در سال 2024 می شود.
همچنین، به عنوان بخشی از تحقیقات پرونده جنایی FSB روسیه، اقدامات تحقیقاتی برای شناسایی شرایط فعالیت های غیرقانونی روسیه انجام می شود.
در پیام بخش مطبوعاتی FSB فدراسیون روسیه آمده است: قرار است بازجویی هایی از این دیپلمات های امریکایی انجام شود که در این رابطه دستور کارهای مربوطه به سفارت امریکا در مسکو ارسال شده است.
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
کلوپ ویدیو
سرویس امنیت فدرال روسیه سؤقصد به جان رئیس جمهوری کریمه را خنثی کرد + ویدیو
شونوف در ماه مارچ در ولادی وستوک بازداشت و دستگیر شد. همانطور که در مطالب در وب سایت دادگاه آمده است، شونوف، "با عدم موافقت با عملیات نظامی ویژه انجام شده توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در خاک اوکراین، از طریق مکاتبه، روابط همکاری را به صورت محرمانه با نمایندگان یک کشور خارجی (ایالات متحده امریکا) به منظور کمک به آنها در فعالیت های خود که عمداً علیه امنیت فدراسیون روسیه انجام می شود.
وزارت امور خارجه امریکا نیز به نوبه خود، بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن اشاره کرد که بازداشت کارمند سابق نمایندگی دیپلماتیک در روسیه را "به شدت محکوم می کند" و اتهامات را "کاملاً بی اساس" می داند. این وزارت گفت که شونوف بیش از 25 سال در سرکنسولگری ایالات متحده در ولادیووستوک کار می کرد و پس از اینکه دیپلمات های امریکایی از استخدام روس ها منع شدند، او به یک شرکت محلی نقل مکان کرد که " در مطابقت کامل با قوانین و مقررات روسیه" از مطالب مطبوعات روسیه خلاصه تهیه می کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала