ترس بایدن در گیرودار انتخابات

© AP Photo / Evan VucciДжо Байден на мероприятии по защите репродуктивных прав в Белом доме
Джо Байден на мероприятии по защите репродуктивных прав в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
ستون نویس یو اس ای تودی گفت: گام های رئیس جمهور کنونی نشان دهنده ترس او در آستانه انتخابات است.
به گزارش اسپوتنیک، اینگرید ژاک، ستون نویس یو اس ای تودی گفت: آخرین حرکت های جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ترس او را از پس ماندن از دونالد ترامپ در نظرسنجی های پیش از انتخابات نشان می دهد.
همانطور که نویسنده خاطرنشان کرد، بایدن دوست دارد درباره ای برنامه های خود برای انتخاب دوباره صحبت کند و استدلال می کند که نظرسنجی های عمومی که در آن او نسبت به رقیبش ترامپ پایین تر است، اشتباه است. در یکی از رویدادها، صاحب کاخ سفید به اهداکنندگان گفت، که پویایی در نظرسنجی ها به نفع او است، که گفته می شود مطبوعات درباره ای آن چیزی ننوشته اند.
Кандидат в президенты США Джо Байден и президент США Дональд Трамп во время финальных дебатов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
ترامپ: پیش از گفتمان، بایدن باید آزمایش مواد مخدر بدهد
ژاک تایید می کند: "متأسفانه برای بایدن، "مطبوعات" این را نمی نویسند زیرا این درست نیست - و این چیزی نیست که نظرسنجی ها نشان می دهد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا در اکثر نظرسنجی ها، از آن میان در ایالت های نوسانی که در این انتخابات تصمیم گیری می کنند، از بایدن پیشی گرفته است. علی‌رغم دیدگاه پرشور بایدن درباره ای شانس‌هایش، اقدامات او به آنچه بدرستی احساس می‌کند نشان می‌دهد: وحشت است".
به نظر او، دولت بایدن پیش از این شماری از اقدامات را اعلام کرده بود، که نشان دهنده عدم اطمینان رئیس جمهور است. این اقدامات، همانطور که نویسنده می نویسد، آزادسازی "راهبرد" یک میلیون بشکه بنزین از ذخیره های شمال شرق و اعلام مرحله جدیدی از بخشودگی بدهی دانشجویان بود.
ستون نویس به طعنه گفت: "واقعیت این است که این ذخیره برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده بود. پس این چه نوع حالت اضطراری است؟ پولم را شرط می‌بندم که بایدن در نظرسنجی‌ها کارکرد وحشتناکی داشته باشد".
ژاک بخشودگی بدهی دانشجویان را تلاشی از سوی بایدن برای جلب نظر رای دهندگان جوان خواند. در عین حال، به نظر او، همه امریکایی ها باید برای این تصمیم هزینه کنند. او گفت، که در این زمینه جای تعجب نیست که بایدن در نظرسنجی ها در مورد مسائل اقتصادی از ترامپ شکست بخورد. و یک نظرسنجی پسین رویترز/ایپسوس نشان داد، که محبوبیت بایدن به 36 درصد کاهش یافته است، که پایین ترین سطح در دو سال پسین است.
به گفته نویسنده، مالک کنونی کاخ سفید امیدوار است که پس از انتخابات 2020، رای دهندگان از پشتیبانی دوباره ای ترامپ خودداری کنند. رای کنونی به یک همه پرسی درباره ای سیاست های او تبدیل شده است و رای دهندگان آنچه را که می بینند دوست ندارند. اینکه بایدن فکر می کند می تواند چهار سال سیاست های شکست خورده را با رشوه در یک سال انتخابات جبران کند، توهین آمیز است.
ژاک ابراز امیدواری کرد البته امریکایی‌ها باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. انتخابات ریاست جمهوری امریکا در تاریخ 5 نومبر 2024 برگزار می شود. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس کنونی دولت، دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رهبر سابق آمریکا، جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد پیش از این آرای نمایندگان کافی را از آرای مقدماتی برای تضمین نامزدی از احزاب خود دریافت کرده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала