کدام جنگ افزارهای روسی باعث شکست نیروهای مسلح اوکراین شده اند؟

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Нанесение точечных авиаударов ВКС России по укрытиям с бронетехникой и складам ГСМ
Нанесение точечных авиаударов ВКС России по укрытиям с бронетехникой и складам ГСМ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
بمب های هوایی روسیه به تهدیدی جدی برای نیروهای مسلح اوکراین تبدیل شده اند و مسیر درگیری را تغییر می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، NRK می نویسد: بمب های گلاید روسیه به تهدیدی جدی برای نیروهای مسلح اوکراین تبدیل شده اند و مسیر درگیری را تغییر می دهند.
در نوشته ای این روزنامه آمده است: "در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، بمب های گلاید به یکی از مهم ترین گونه های جنگ افزار های روسی در درگیری اوکراین تبدیل شده اند".
Военнослужащие ВС РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
امریکا: روسیه ابتکار کار را در کل صحنه عملیات نظامی در دست گرفته است
در این نوشته، نویسندگان به این نکته اشاره کردند، که بمب‌های هوایی روسیه دارای قدرت ویرانگر بسیار زیادی هستند و آسیب جدی به ارتش اوکراین وارد می‌کنند، روحیه آنها را تضعیف می‌کنند و مانع از بسیج سربازان می‌شوند.
یکی از ناظران حتی بمب‌ها را منادی "دوران جدید" در مناقشه اوکراین خواند.
یدآوری می کنیم، که روز پیش، ولادیمیر زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی در اسپانیا گفت، که بمب های هوایی زیر کنترل روسیه باعث آسیب جدی به نیروهای اوکراینی شده است. نیروهای هوافضای روسیه به طور فعال از بمب های هوایی مجهز به ماژول های برنامه ریزی و اصلاح جهانی (UMPC) در منطقه نظامی شمال غرب استفاده می کنند. هواپیماهای رزمی توانستند مناطق مستحکم نیروهای مسلح اوکراین را بدون قرار گرفتن در معرض شلیک سیستم های موشکی ضد هوایی دشمن مورد حمله قرار دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала