- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امریکا: روسیه ابتکار کار را در کل صحنه عملیات نظامی در دست گرفته است

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие ВС РФ
Военнослужащие ВС РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
سخنگوی انستیتوت پژوهش های جنگ مستقر در واشنگتن گفت: روسیه ابتکار کار را در کل صحنه عملیات نظامی در اوکراین به دست گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، جورج باروس، سخنگوی انستیتوت پژوهش های جنگ مستقر در واشنگتن (ISW) اذعان می کند، که روسیه ابتکار کار را در کل "تئاتر جنگ" در منطقه درگیری در اوکراین به دست گرفته است.
باروس در مصاحبه با روزنامه امریکایی نیویورک پست گفت: "در حال حاضر، ابتکار عمل در کل تئاتر عملیات متعلق به روس ها است. آنها جای، زمان، شدت و سرعت عمل نظامی را دیکته می‌کنند. اوکراینی‌ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند و مجبور به واکنش هستند".
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2024
وزارت خارجه روسیه به فرانسه: در صورت فرستادن نیرو به اوکراین واکنش جدی نشان خواهیم داد
وی درباره ای وضعیت در جهت خارکف خاطرنشان کرد، که نیروهای روسیه به تهاجم بی امان خود ادامه می دهند.
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر زلنسکی در 12 می وضعیت نیروهای مسلح اوکراین در منطقه خارکف به ویژه در شهر ولچانسک را بسیار دشوار خواند. ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین وضعیت عملیاتی دشوار در جهت خارکف را تشخیص داد و به "موفقیت تاکتیکی" نیروهای روسی اشاره کرد. او سپس اظهار داشت، که وضعیت در مسیرهای پوکروفسکی، لیمانسکی، ورموسکی، کراماتورسک و کوپیانسکی بسیار دشوار است. وادیم اسکیبیتسکی، معاون اداره اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین، پیشتر وضعیت اوکراین را مانند روزهای نخست عملیات ویژه روسیه سخت خواند و افزود که ممکن است بدتر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала