برنامه SPIEF 2024 منتشر گردید

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на Исаакевский собор (в центре) и здание Главного адмиралтейства (слева) в Санкт-Петербурге
Вид на Исаакевский собор (в центре) и здание Главного адмиралтейства (слева) в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2024
عضو شوید
برنامه کامل کسب و کار در وب سایت رسمی مجمع بین المللی اقتصاد سانکت پتربورگ منتشر شده است که در تاریخ 5 تا 8 جون 2024 برگزار می شود. موضوع اصلی مجمع امسال: "اساس یک جهان چندقطبی، شکل‌گیری نقاط رشد جدید است".
به گزارش اسپوتنیک، مشاور رئیس جمهور روسیه، مدیر اجرائیه کمیته سازماندهی SPIEF، گفت: ثبات و عدالت در دنیای چندقطبی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مراکز نفوذ جدیدی ظهور کنند، که بتوانند دیدگاه‌های خود را در مورد مشکلات جهانی ارائه دهند و در شکل‌گیری نظم جدید جهانی مشارکت داشته باشند، همچنان مناطقی که آماده پذیرفتن مسئولیت آینده خود هستند پلت فرم مجمع بین المللی اقتصادی سانکت پتربورگ فرصت های را برای بحث و گفتگو در بالاترین سطح ایجاد می کند، ایده ها، راه حل ها و ابتکارات را در تمام حوزه های زندگی عمومی و فعالیت های کشورهای شرکت کننده در آن افزایش می دهد.
Россия и Армения подписали на полях ПМЭФ дорожную карту о расширении сотрудничества в сфере туризма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
مجمع بین المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ SPIEF از دست آورد غرب پرده برداشت
برنامه تجارتی SPIEF 2024 شامل 4 مسیر موضوعی است: "گذار به مدل چند قطبی اقتصاد جهانی"، "اقتصاد روسیه: اهداف و اهداف چرخه جدید"، "تکنالوژی های که رهبری را ارائه می دهند" و "جامعه سالم، ارزش های سنتی". و توسعه اجتماعی - اولویت های دولتی ".
این برنامه شامل بیش از 150 نشست موضوعی است که بیش از 1000 ناظر و سخنران در آن شرکت خواهند کرد. بحث ها درک جایگاه و نقش روسیه در نظم جهانی چندقطبی در حال ظهور را آشکار خواهد کرد. شرکت کنندگان همچنین در مورد شرایط لازم برای توسعه روابط بین الملل و نقاط رشد جدید - رهبران اقتصادی جدید که می توانند جایگزینی برای مراکز سنتی نفوذ ارائه دهند - بحث خواهند نمود.
بنابراین، برنامه رویدادهای مسیر بین المللی SPIEF-2024 در نظر دارد بیش از 10 صحبت های تجارتی از جمله فرمت های EAEU - ASEAN، روسیه - افریقا، روسیه - امریکای لاتین، روسیه - چین، روسیه - افریقای جنوبی و سایر دیدارهای دوجانبه را انجام دهد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
کلوپ ویدیو
سایمز دانشمند علوم سیاسی در مورد سخنرانی پوتین در SPIEF: "سخنرانی قدرتمند و کامل" + ویدیو
تشکیل پایه‌های نظم چندقطبی جدید مستلزم تقویت حاکمیت دولت، حمایت از توسعه تکنالوژی بخش‌های اقتصادی و تکیه بر جامعه و جوانان قوی است. در این راستا، توجه ویژه برنامه کسب و کار SPIEF-2024به موضوعات مرتبط با حفظ جمعیت، ارتقای سلامت و بهبود رفاه مردم، حمایت از خانواده ها، ایجاد فرصت برای به رسمیت شناختن پتانسیل هر شخص، شکوفایی استعدادهای آنان، و پرورش فردی میهن پرست و مسئولیت پذیر اجتماعی.
شعار مجمع بین المللی اقتصاد جوانان 2024 که در 8 جون برگزار می شود، "روز آینده" است. برنامه آن شامل سخنرانی های تمرین محور، کلاس های کارشناسی ارشد و جلسات تخصصی در مورد موضوعات مرتبط با جوانان خواهد بود.
همچنین، بحث در مورد برنامه کسب و کار، امکانات توسعه پایدار و پویا اقتصاد روسیه، ابزارها و برنامه‌های دستیابی به رهبری تکنالوژی را آشکار می‌کند و در مورد اجرای پروژه‌های ملی در زمینه تحول دیجیتال دولت منطقوی شهری و اقتصاد و حوزه اجتماعی صحبت خواهد کرد.
به طور سنتی، SPIEF میزبان صبحانه های تجارتی است که به نوآوری های تکنالوژی در اقتصاد و مسائل مربوط به توسعه جامعه مدرن اختصاص دارد.
Участница выставки на стенде АО Российский экспортный центр на ПМЭФ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
ولادیمیر پوتین با محمد بن زاید آل نهیان از SPIEF دیدن نمودند
در 5 جون، نهمین مجمع شرکت های کوچک و متوسط ​​روسیه به عنوان بخشی از SPIEF برگزار می شود. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند در کار پلتفرم‌های کسب‌وکار تخصصی شرکت کنند - به عنوان بخشی از برنامه SPIEF، تالارهای تجارت بیست، تجارت خلاق و ایمنی مواد مخدر برگزار می‌شود.
فضاهای موضوعی سنتی درهای خود را به روی مهمانان و شرکت کنندگان باز خواهند کرد. بنابراین، پروژه شاخص بنیاد Roscongress در زمینه تکنالوژی، علم و سرمایه گذاری های مخاطره آمیز، "سرزمین نوآوری" امسال در قالبی جدید ظاهر می شود و مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع را اشغال می کند. در پلت فرم موضوعی Urban Hub، کارشناسان در مورد توسعه همکاری های تحقیقاتی و تجارتی در زمینه شهرسازی بحث خواهند کرد. فضای طراحی روسیه به محل ملاقات متخصصین صنعت طراحی، نمایندگان شرکت های تولیدی، مؤسسات آموزشی، موسسات توسعه و اتحادیه های خلاق تبدیل خواهد شد.
اطلاعات دقیق تر در لینک.
بنیاد Roscongress یک مؤسسه توسعه غیرمالی اجتماعی است، سازمان دهنده رویدادهای همه روسی، بین المللی، کنگرس، نمایشگاه، تجارت، اجتماعی، جوانان، ورزشی و فرهنگی است که مطابق با تصمیم رئیس جمهور فدراسیون روسیه ایجاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала