کلوپ ویدیو

سایمز دانشمند علوم سیاسی در مورد سخنرانی پوتین در SPIEF: "سخنرانی قدرتمند و کامل" + ویدیو

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
عضو شوید
میزبان نشست عمومی SPIEF با ولادیمیر پوتین، دانشمند علوم سیاسی، دیمیتری سایمز، ارزیابی خود را از سخنرانی رئیس جمهور فدراسیون روسیه به اسپوتنیک ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، میزبان نشست عمومی SPIEF با ولادیمیر پوتین، دانشمند علوم سیاسی، دیمیتری سایمز، می گوید که این یک سخنرانی قدرتمند و بسیار مفصل بود. غیرمنتظره بود به این معنا که در طول جنگ بیانیه ای در مورد چگونگی زندگی عادی کشور و حرکت رو به جلو بود. غیرممکن بود که جدی گرفته نشود.
خوب، تا آنجا که به سیاست خارجی مربوط می شود، رئیس جمهور مانند یک دولتمرد، محتاط بود. او با تسلیحات بازی نمی کند، به ویژه سلاح های هسته ای، اما به صراحت اعلام کرد که روسیه زرادخانه هسته ای دارد.
اول از همه، ما در اینجا در مورد سلاح های هسته ای تاکتیکی صحبت می کنیم یا به قول او روسیه برتری دارد، فقط در شدیدترین شرایط می توان از آن استفاده کرد. اما روسیه به طور قطعی از آن امتناع می ورزد و این به وضوح اشاره ای بود به اینکه در صورت لزوم، قطار زرهی روسیه در کنار آن است.
Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании Петербургского международного экономического форума (16 июня 2023). Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
پوتین: روسیه نیازی به استفاده از سلاح هسته ای ندارد
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) در 14 تا 17 جون برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала