- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روسیه و چین خواستار پایان دادن به درگیری در اوکراین شدند

© iStock.com / Iulianna EstВид на площадь Независимости в Киеве, Украина
Вид на площадь Независимости в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2024
عضو شوید
روسیه و چین خواستار جلوگیری از مرحله غیرقابل کنترل درگیری در اوکراین شدند.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون روسیه و چین بر لزوم توقف اقداماتی که به طولانی شدن درگیری ها و تشدید جنگ ها در اوکراین کمک می کند، اشاره می کنند.
Президент РФ Владимир Путин прибыл в Китай с официальным визитом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2024
گفت و گوی روسیه و چین در پکن پایان یافت + ویدیو
متن بیانیه مشترک فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین مبنی بر تعمیق پیوندهای مشارکت همه جانبه و تعامل راهبردی با ورود به عصری جدید، در چارچوب هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور در ویب سایت کرملین منتشر شد.
در این بیانیه آمده است: "طرفین بر لزوم توقف هرگونه اقدامی که به طولانی شدن خصومت‌ها و تشدید بیشتر درگیری کمک می‌کند، تاکید می‌کنند و خواهان جلوگیری از انتقال آن به مرحله غیرقابل کنترل هستند و بر اهمیت گفت‌وگو به عنوان شکل بهینه حل بحران اوکراین تاکید می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز وارد چین شد و قرار است دو روز در چین با مقام های این کشور دیدار و گفت و گو کند.

عملیات ویژه روسیه در اوکراین

روسیه 24 فیبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "نگهبانی از افرادی عنوان کرد که در جریان هشت سال گذشته از سوی رژیم کی‌یف زیر شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала